Toon posts:

hoe een lan-game van diablo 2 opslaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

misschien een hele domme vraag maar hier komt ie.

Ik heb diablo 2 en speel het multiplayer met z'n 2en dus. maar als ik nu wil stoppen hoe sla ik mijn spel dan op? ik wil dus de volgende keer weer samen beginnen waar ik gebleven was. ik heb versie 1.0, heb nog geen zin om te updaten (waarom zou ik?) dus hoe laad ik een multiplayer spel?

en nog iets als 1 van de spelers dood gaat hoe speel je het dan verder? moet je alles weer opnieuw gaan halen? of hou je je sterke krijger?

Verwijderd

Topicstarter
weet echt niemand hier antwoord op???

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:51
In diablo2 kun je geen games opslaan, het enige wat je kunt opslaan is je character en de quests die gedaan zijn.
Elke keer als je afsluit wordt je character opgeslagen, en als je weer gaat spelen wordt je character weer geladen. Je hebt dus niet meerdere savegames ofzo.

Voor een lan game geld precies hetzelfde.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

Termy

valt er nog wat te fragge?

LOLOL

nee het is gewoon een stomme vraag

je saved automatisch als je exit doet, en als je nou weer gewoon de game in gaat met je mannetje en die ander laat joinen kan je gewoon verder gaan waar je was.

voorwaarde is natuurlijk wel dat geen van jullie beiden gespeeld heeft in die tijd dat je niet in lan speelde. het kan natuurlijk dan nog wel, maar je bent niet meer in de situatie waar je was toen je kapte de laatste keer......

kortom, je saved niet het spel, alleen je characters......

Termy

PS LOL indigo, tegelijk gepost :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
en mijn tweede vraag dan? als 1 van de spelers dood gaat hoe speel je dan verder?