Toon posts:

Q3 framerate

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He sarge hoe lang post je al en hoe oud ben je eigenlijk.
Dan mijn vraag ik haal alleen nog maar lage framerates in quake3. 32fps in 1024-768 met een
celly 500mhz
tnt2
160mbtjes

help

Verwijderd

Als dat in de timedemo 1 is, dan is dat zeker niet slecht hoor !! Ik haal 33 fps met mijn Viper 770 geklokt op 175/200 (P 3 450, 128 MB) Dusseh... :) :) :) :) :)

Verwijderd

Nou kijk Monkey, als je op dat icoontje, rechts van mijn naam klikt kun je info van me zien....hoe lang ik geregistreerd ben bijvoorbeeld....ik ben trouwens 17.. :)

En dat van Quake 3 , ik zou het niet weten, hij loopt bij mij als een trein...misschien je drivers updaten?? maar ik ga het nu nog ff spelen :)

Verwijderd

Monkey: waarom speel je het met je celly 500 met 160 mb op 1024x768?? dat vind ik wel een beetje hoog gegrepen, ik draai 800x600 op mijn dual celly 500 mhz met 256 mb ram :) , gewoon omdat het dan retegoed loopt, en de grafics zien er toch supergoed uit...

Verwijderd

Topicstarter
Nou jongetje, moet jij niet al slapen ofzo heheeh, man doe normaal en praat tegen je zusje als een kind ik ben 23jaar dus lul tegen een ander zo ja, en 33 fps is soepel boven de 25 is alles soepel.
tsss, wat denken ze wel die snotneuzen, ik wil best met je praten maar doe effe normaal want sjonge sjonge.

Verwijderd

Topicstarter
Just love the graphics in 102-768 man en hij loopt wel goed allen vroeg ik me af of 33 wel goed zat is, en trouwens er is geen icoontje langs je naam, ik ben dan niet zo`n verslaafde als jij maarja.
En hoelang post je hier eigenlijk al

Verwijderd

Ja, jij moet eens leren zelf iets uit te zoeken, je kunt alles wel aan andere vragen... :( Ik wist niet dat je zo snel over de zeik was...

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor mijn uitspatting maar ik stel het op prijs als we gewoon als volwassenen kunnen communiceren(deed ik zelf ook niet maarja)
Excuuuuuuuuuuuuuuussssssssssseeeeeeeesssss

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Monkey: TIP: Hang niet de smartass uit, en neem de raad aan van de Members. Als je je op deze manier blijft gedragen, verpest je het alleen maar voor jezelf.

Verwijderd

Topicstarter
Beste rick kijk even wat ik een minuut voor jou typte, dank u, en ik ben nou eenmaal een smartass maar ik zal me inhouden, is die Sarge een maatje van je ofzo omdat je het zo opneemt voor hem opneemt, nouja ik help hier ook regelmatig mensen, en wil dat graag blijven doen okiedokie.
Sorry excuses en de ballen ok
thx

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Toen ik de reply intikte stond dat postje er nog niet. En ja, Sarge is een maatje, Tweakers zijn allemaal maatjes! En als jij nu lekker verder gaat met het helpen van mensen zijn er helemaal geen problemen, okay maatje? Hey... Lajuniegekmakuh he! :P

Verwijderd

Topicstarter
LOL okiedokie its a deal

TWEAKERS RULE THE WORLD

Verwijderd

Topicstarter
Rick sluit deze post effe dan post ik hem wel opnieuw is die troep tenminste allemaal weg ok.
Bedankt

Verwijderd

Dat hangt allemaal af van je instellingen, je kan in q3 zoveel verschillende zaken instellen.
Welke videokaart heb je?
Als je een 17" monitor hebt is 1024x768x32 een mooie res. maar als je dan 32bits tex en 32 bits kleur neemt zul je wel al een aardige videokaart moeten hebben.
Verder kan je nog het tex. detail instellen met die slider, om het nog mooier te maken :) maar dit vreet echt performance.
Probeer alles zo in te stellen dat je min. 30 fps haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een 17inch, en een asus v3800, o/c naar 175@150 of andersom.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:01
Ehm Monkey, vind je 32 fps nou traag (1e post) of juist soepel (2e post)?

Verwijderd

JOEPIE, Rick is mijn maatje :) , mijn dag is weer goed....

Verwijderd

Rick loves the world, and the world loves Rick :)

Verwijderd

Stelletje slijmballen... :(

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vindt het best soepel alleen vroeg ik me af of dat nu echt zo is dus zijn dit lage of hoge Fps, ik lees namelijk regelmatig mensen die 70fps ofzo iets hebben gehaald en dan denk ik van wow is mijn pctje zo sloom or what

Bedankt haie

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Monkey: Ik haal met mijn Viper v550 makkelijk de 70 fps (Athlon 500@750, 96Mb geheugen) Ik heb ook een tijd moeten spelen met 32fps. Dat was toen ik nog een PII 300MHz had. 32fps is echt te langzaam om een b-tje goed te railen. Ik gebruik de zoom namelijk niet en moet dus echt precies mikken. Met 32fps gaat dat niet, dat gaat pas vanaf 60fps.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als advies zou je zeggen een proc van 600mhz ofzo, ik wil namelijk die neiuwe celly kopen, 128kb ondie, sse instructie, en 66fsb dus te overclocken naar 83fsb dan houd ik een proc over van rond de 750mhz je zegt dus dat dat zou schelen of niet, ik hoop het want ik wil ook een speedfreak hebben man.

Verwijderd

Topicstarter
He AMD welke reso spel je dan man dat kan toch nooit dat jij net als een g-force zoveel frames haalt met een Viper550, beetje vreemd maar als het zo is ga ik een niuewe proc aanschaffen.

Verwijderd

HOEZO slijmballen.

Rick mag ook wel eens een complimentje. Als je ziet wat die allemaal doet is dat geen overbodige luxe.

Maar marko waarschijnlijk zie jij dat niet, of begrijp je niet hoeveel werk het met zich meebrengt..Rick is ook actief op het hardewarenforum. Natuurlijk kiest hij hier zelf voor, maar het is natuurlijk wel eens fijn als je een complimentje krijgt...

iets wat je zelf, te oordelen naar je reactie, nooit krijgt

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Maar ik denk niet dat Marko dat zo bedoelde hoor, ik ken em wel van de chat :)

Verwijderd

Milkman, jij begrijpt mij verkeerd denk ik.

De ops worden zeer gewaardeerd natuurlijk, door iedereen, maar zulke opmerkingen staan een beetje slijmerig.

Cya ;)

Verwijderd

ik heb 1 machine staan met Q3a:
P3-600 met voodoo2 : 54.2 fps op 800x600,
high-res textures, 16bit (duh)

Verwijderd

Ksnap niet wat et probleem is. Ik heb een :

PIII 450
192 mb
TNT2

en hij loopt perfect op 1024x768 32 bits kleuren en alles op high....

Verwijderd

Ttttts en dat op tweakers.net
Zeg gasten je moet Q3 downtweaken mijn fps ligt tussen de 80 en de 110 op een Voodoo2 kaart P III 450 64 Mb (256 Mb vaste swap).
Nog ff wat de minimun aanbevolen FPS is rond de 60 want je springt hoger en verder met hoge FPS Waarom ? Vraag het niet aan mij maar aan de elite spelers. Dynamic lighting uit zetten helpt al 10 tot 15 fps! picmip op 2 of 3 de echte quakers spelen met een picmip van 6 a 7 (dat is bijna geen textures meer). Verder weapondraw uitzetten. Drawsky uitzetten. RES op 1024 -.... Fov op minimaal 110. Preload textures optie gebruiken. Lensflare uitzetten etc etc etc
Gewoon net zoland zoeken tot je FPS altijd boven de 60 ligt je zal merken dat het veel beter speelt.....

Suc6

Verwijderd

Dus : Downtweaken totdat je 1 grote blauwe Pixel overhoudt...
:P

LOL

Verwijderd

op 1024 alles high en 32 bits grafix

rond de 30 op mijn Athlon 600 met TNT2 en 128 MB voeiend soepel en voor al

MOOI HEEL MOOI!!!!!!!!! (dat lukt UT niet)

Verwijderd

Jaja, ;)
UT loopt bij mij als een trein.
Ik heb een Pentium 2, 64 MB Ram en een Voodoo 3 3500
Pagina: 1