Toon posts:

Soldier of Fortune

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nog een keer dan maar en waarom mocht ik dat niet vragen, ten eerste ik ben een tweaker, maar dit is een spel hoor.
Ik wil graag Soldier of Fortune spelen, maar ik moet een crack hebben voor het spel, wie heeft hem zo goed dan dat was alles wat ik wou vragen als ie nolu weer wordt gesloten dan wil ik weten waarom ik doe toch niets verkeerd zowel plzplzplz vertel me dan wat want dan begrijp ik het niet zo goed denk ik.

Verwijderd

Nee he, een echte junior member, als je nou eerst de faq en heel de zooi op www.tweakers enzo leest....dan zie je dat dit een legale site is, waar niets illegaals mag...en cracks en iso's zijn illegaal dus mag je niet zeggen en geen links plaatsen , hetzelfde met mp3z enzo..., snappie..????

Verwijderd

Wat denk jezelf achtelijke harry

HET IS ILLEGAAL

als je de originele versie zou hebben dan heb je geen crack nodig !

Heb je de illegale versie, dan heb je pech en zoek je maar naar een warez site.

Verwijderd

Ik ben er wel telkens vlug bij :) dat heb je he als je verslaafd bent aan dit forum, zit hier al een uur...van stuffis generalis naar media, dan naar spielerij , naar lieve adjes, en weer een keer rond :)

Maarre....

Monkey-doe-jije-nu-begrijpe-watte-wije-bedoele-?-zo-ja-danne-zulle-jije-hette-nu-welle-laten-niet dan??

Ps: Rick, of een andere moder/admin, waarom is deze topic nog niet geclosed, een beetje sneller reageren plz :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry nou snappie het maar niet meteen zo lullig doen jongens, ok.
Maar als iemand het weet mail hhet dan effe
Monkc@hotmail.com

Verwijderd

Hij wil het maar niet begrijpen he.... :(

Verwijderd

Don't RAPE the FORUM RAPE someone else !

En doe dit ook niet op het forum van Gamer.NL
http://216.92.108.101/cgi-bin/gathering/Ultimate.cgi?action=intro

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ok ik snap het en hou op ik hou ook van dit forum en zou liever zelfmoord plegen dan niet meer te mogen posten op deze forum.
Spijt me guys, nu effe een zinvolle vraag wat is de gemiddelde framerate in Quake3, ik haal alleen nog maar lage shit help thx.

Verwijderd

Dat weet ik ook niet, maak daar maar een wel ZINNIGE topic van.....dan kan deze geclosed worden?? :P

Ps: het blijft weer leuk met die juniors :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ben ik ff blij dat ik hem volgende week binnen krijg :)

Verwijderd

Volgende week pas?? :P

Ik heb hem al lang, maar hij valt niet zo mee als iedereen denkt hoor...ik bereid je maar vast voor..., maar het is ook niet slecht, beetje SIN-achtig

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Uh oh ik ben alweer 40 minuten te laat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.