Toon posts:

Powercolor Geforce3, iets mis mee of goedkoop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is deze G3 anders dan andere ofzo dat ie zo goed is, of issie 'gewoon' relaxed goedkoop :?

http://www.tweakers.net/pricewatch/18768

869 voor een Geforce 3... begint er al op te lijken ;)

Verwijderd

Die winkel sucks zwaar,lees de Shop Survey maar is door,ik wou er eerst ook mijn Elsa Geforce 3 kopen,maarja hij had gewoon niks , zegt dat ie besteld voor je , wat ie dus niet doet en is bijna altijd onbereikbaar.

Niet doen dus echt ni

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Lekker boeien, als ze die kaart voor 300 piek goedkoper hebben als normaal dan mogen ze best een slechte beoordeling hebben maar zo'n aanbieding zou ik wel gebruik van maken hoor.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 18:33 schreef obsidian het volgende:
Lekker boeien, als ze die kaart voor 300 piek goedkoper hebben als normaal dan mogen ze best een slechte beoordeling hebben maar zo'n aanbieding zou ik wel gebruik van maken hoor.
Je krijgt hem toch ni,die vent heeft een winkel zonder artikelen,hij heeft alleen geheugen en een paar hd'tjes te koop,die nog brakker zijn als zijn kapotte telefoonlijn

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:35
Op zaterdag 29 september 2001 18:38 schreef Shaggy16 het volgende:

[..]

Je krijgt hem toch ni,die vent heeft een winkel zonder artikelen,hij heeft alleen geheugen en een paar hd'tjes te koop,die nog brakker zijn als zijn kapotte telefoonlijn
Waarom zou een hd die hij verkoopt, die die niet zelf gefabriceert heeft, brak zijn ? Lijkt me net zoals andere winkels :)

Verwijderd

Tja, PowerColor is niet zo`n bekend merk dus daarom is hij goedkoper dan die van Asus. ;) Maar deze kun je net zo goed nemen als die Asus hoor! Aleen de layout en de drivers + de games zijn er niet bij. :(

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is die kaart dan alleen daar zo goedkoop te koop :? Levert PowerColor alleen maar aan Queen Systems hun Q3's..

ps. ik heb me G2 Pro van Leadtek daar gekocht. Ik heb geen problemen gehad met die winkel :*

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 18:28 schreef Shaggy16 het volgende:
Die winkel sucks zwaar,lees de Shop Survey maar is door,ik wou er eerst ook mijn Elsa Geforce 3 kopen,maarja hij had gewoon niks , zegt dat ie besteld voor je , wat ie dus niet doet en is bijna altijd onbereikbaar.

Niet doen dus echt ni
ik heb daar mijn muis gekocht.

Zondagmiddag besteld, Woensdagmorgen in huis!

klasse!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Powercolor is altijd al een stuk goedkoper geweest dan de A-merken. Kwaliteit is gewoon hetzelfde. Ik weet niet hoe het met de cooler/memsinks zit op die Powercolor, maar voor het geld wat je uitspaart kun je die er iig altijd later nog opzetten :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 20:52 schreef Straat het volgende:
Powercolor is altijd al een stuk goedkoper geweest dan de A-merken. Kwaliteit is gewoon hetzelfde. Ik weet niet hoe het met de cooler/memsinks zit op die Powercolor, maar voor het geld wat je uitspaart kun je die er iig altijd later nog opzetten :)
Hmmm... Toch spaar ik liever nog even door voor een Asus.

Verwijderd

Koop hem anders gewoon voor Fl 875 bij Gistron.com. Niet een supergeweldige shopsurvey, maar ik heb er zelf tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee

• mvds
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Op zaterdag 29 september 2001 21:16 schreef Bjorntje het volgende:
Koop hem anders gewoon voor Fl 875 bij Gistron.com. Niet een supergeweldige shopsurvey, maar ik heb er zelf tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee
Ik heb met gistron betere ervaringen als met de ptt

Verwijderd

Da's dus onzin , bij een powercolor retail zitten net zoals bij asus gewoon drivers en spellen incl kabels, alleen niet zo fancy 'ingepakt' met zo'n megadoos waar je toch niets aan hebt. Ik heb zelf al een tijd een powercolor GTS en had hiervoor een asus gf2mx , nou ik heb geen enkel moment spijt gehad van die overgang want ik ben er dik op vooruit gegaan in fps terwijl ik maar zeer weinig bij hoefde te leggen na verkoop van die asus. Feit blijft wel, dat asus net zoals bijv volkswagen bij auto's langer zijn waarde blijft behouden , dus op het moment dat je hem wilt verkopen kan je er misschien meer voor vragen , maar echt niet omdat ze kwalitatief o zo veel beter zijn. Het is gewoon de naam.

Verwijderd

Trek niet zo gauw je scheur open als je zelf geen ervaring hebt met een winkel, je hebt waarschijnlijk wat gehoord van een vriend of vriendin...
Keb een Geforce2 Pro besteld bij Queen systems en had hem binnen 2 dagen in huis, geen gezeik dus A.U.B!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Powercolor(Club3d)
Heeft een alleen refernce design, dus geen geen fratsen.
Asus in tegenstelling heeft allemaal van die leuk monitoring dingen, waar je leuk de temp van weet. :)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Volgens mij is die kaart echt goed voor de tweakers onder ons. Die rukken gewoon die Z-klasse koeling van het ding af en zetten daar waterkoeling op ofzo!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
Op zaterdag 29 september 2001 21:16 schreef Bjorntje het volgende:
'k heb gistron maar meteen ff geadd in de pricewatch :)

maar ik zou em idd liever bij gistron kopen, heb ik heel goede ervaringen mee :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De Elsa Gladiac is ook al onder de 900,-

Niet op voorraad.

Verwijderd

Powercolor en Daytona zijn de kaarten die de computerboer op de hoek als "standaard grafischekaart" inbouwt in PC's. Je zou er dus bij wijze van spreken je nek over moeten breken......

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 22:24 schreef klausewitz het volgende:
Powercolor en Daytona zijn de kaarten die de computerboer op de hoek als "standaard grafischekaart" inbouwt in PC's. Je zou er dus bij wijze van spreken je nek over moeten breken......
Precies! Doe ik op m'n werk ook, ook als mensen een high-end video kaart willen voor weinig geld krijgen ze een powercolor, komen ze een week later nog es terug om te zeggen hoe fantastisch die wel is!(dit zijn geen tweakers!)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

als je toch een g3 gaat nemen, neem een goede, leadtek ofzo

2D van powercolor is echt heel slecht, (van wat ik gezien heb dan)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 22:18 schreef edward2 het volgende:
De Elsa Gladiac is ook al onder de 900,-
Dus :?

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
Op zondag 30 september 2001 00:15 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Dus :?
Koop die, betere kwaliteit..
http://www.tweakers.net/pricewatch/17579

Heb hem al een tijdje en is een goede kaart, heb de oude groene gehad en heb nu de nieuwe zwarte die beter te klokken is, en andere heatsink heeft (zelfde als de Asus).

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Hmmm... Denk dat ik ook maar eens weer voor een PowerColor ga, als ik mijn Geforce 256 DDR mag missen. :) Aleen dit gaat nog wel even duren (hoop ik).
Pagina: 1