Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Hub of switch niet vergeten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
duh, vergeet je bijna het belangrijkste!
BIER!
BIER!
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
hehe al bedankt voor de replies 
En DUH! Bier is er al
zat
whahahahaha
En DUH! Bier is er al
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Verwijderd
Op 22 oktober houden we zelf weer een lan in WORKUM city!
Ligt in Friesland.
Je bent uitgenodigd met je pc om te komen kijken hoe wij het elke keer doen.
http://www.langame.f2s.com is onze home base.
Je kan je hier aanmelden.
dat geld trouwens voor iedereen.
IEDEREEN is welkom.
Hoe meer man hoe meer vreugd.
En natuurlijk veel booze.
Minimale systeem eisen zijn een utp netwerk kaart liefst 10/100mbit en een pentium 2 machine.
verder is een koptelefoon wel gewenst.
Ligt in Friesland.
Je bent uitgenodigd met je pc om te komen kijken hoe wij het elke keer doen.
http://www.langame.f2s.com is onze home base.
Je kan je hier aanmelden.
dat geld trouwens voor iedereen.
IEDEREEN is welkom.
Hoe meer man hoe meer vreugd.
En natuurlijk veel booze.
Minimale systeem eisen zijn een utp netwerk kaart liefst 10/100mbit en een pentium 2 machine.
verder is een koptelefoon wel gewenst.
Verwijderd
Urban Terror(www.urbanterror.net) is ook wel leuk om te multiplayen. Urban Terror is een Quake III MOD, en heeft toch wel redelijk goeie bots (vooral handig op kleinere LAN's )
Het is ook wel handig om voor veel vrije ruimte op je harddisk te zorgen, en neem ook een paar extra lege cd's mee
Het is ook wel handig om voor veel vrije ruimte op je harddisk te zorgen, en neem ook een paar extra lege cd's mee
thnx
Pagina: 1