Toon posts:

Heeft iemand F1 2000?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Speelt ie fijn? En wat voor systeem heb je? Het schijnt namelijk een nogal zwaar spel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hiero... :)

Ik heb hem..., krijg g@#$@#$domme de 3d kaart niet aan de gang..., maar gameplay is goed...Hij loopt als een trein op mijn dual 550 processors met 256 mb ram en voodoo 3 :) :) :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
EA F1-2000 rulez!
ok beetje zware systeem eisen maar toch.
Ben trots op mijn 2 ronden durende gevecht met
M. shumacher om de 20e plaats :o)
Maar op 800x600 zonder wolken speelt ie prima op een cellie 400@450 met tnt2.
Vrrrrooaaaaam!
het geluid is heerlijk alleen vind ik het spel
alleen maar echt goed vanuit cockpit-view.
Als je vanachter kijkt en iets uitgezoomed lijkt
het alsof je met een hoover-craft rijd.
oh enne stuur is toch wel een beetje een noodzaak.

LoneRanger.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Maar wat iedereen wil weten: doet -ie het nou onder win2000? En welke driver voor je tnt2 heb je gebruikt?

- Jarno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA F1 2000 Roelz hij draai bij mij prima en dat met mijn antieke Voodoo2 kaart....
soepel alles staat aan alleen heb ik smoke detail lager gezet. Is bekend bij de Voodoo2 (Rook (fog) kost veel FPS)

Systeem 1:
64 Mb RAM
3DFX V2 16Mb
P III 450

Systeem 2:
64 Mb
TNT 2 ULTRA 32 Mb
P III 500

Op beide systemen loopt ie prima absolute geen schokkerige beelden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 09:30
Ik heb het spel geinstalleerd onder win2k en het loopt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb een PII 496 met een Geforce en ben niet te spreken over de framerate. Als ik alleen op de baan ben kan ik alles maximaal zetten, want dan gaat het echt snel. Zodra ik echter een race begin is het een grote dia show. Nu overdreef ik een beetje, maar het is funest als je met formule 1 een hapering van een seconde hebt. In echte wedstrijden gaat de framerate ver achteruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ok dus het draait onder W2K. Mooi.
Volgende vraag: zou het een beetje werken op het volgende systeem:

Dual Celeron 366@550Mhz
256MB Ram, Diamond Viper V770 Ultra 32MB

En welke drivers zou ik dan moeten gaan gebruiken?

Voordat ik zo'n 100 piek uitgeef voor een spelletje wil ik wel een _beetje_ zeker weten dat het draait.

TIA!
- Jarno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait bij mij OK op m'n Celeron 500 met TNT2 Ultra en 128 meg. Ik draai hem in 1024x768 en dan loopt ie perfect. Alleen bij de start is het erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
AMD K6-2 500 MHz 128 Meg, Viper V770U SB Live!

Loopt ie zwaar traag.. net een dia voorstelling. Alleen test dag doet het goed, maar niet met meer dan 1 auto erbij...

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar (eventueel de demo) kan worden gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat dat eventueel maar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik ga het er maar eens op wagen en morgen eens een pc winkel binnenstappen om mijzelf te trakteren op dit juweeltje. Na alle recensies gelezen te hebben lijkt me dit toch de beste F1 simulator van het moment.
Nu maar hopen dat het een beetje draait!

TIA!
- Jarno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de administrators niet in de weg lopen, maar ik weet nog een goeie site waar je spellen kunt downloaden: http://www.easywarez.com en daarna moet je op "downloads !" klikken. See for yourself!
F1 2000 staat er o.a. ook bij.
Have fun.. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik koop hem dus wel gewoon danku!
Geef liever dat geld uit zodat ik er wat meer van kan genieten. Ja het klinkt raar maar als ik +/- 100 piek uitgeef voor een spel dan kan ik er meer van genieten dan dat ik 'm zomaar download of een kopietje draai. Ik weet niet, maardan heeft het ook geen waarde meer voor mij.

Vandaag dus F1 2000 gekocht en na wat gepruts met de Detonator drivers bleken de 3.81 drivers de enige juiste te zijn voor mijn Diamond 770 Ultra. De 5.13 drivers resulteren slechts in een psychedelisch gekleurde windows 2000...helaas...
Vreselijk mooi spel trouwens! :) Ik ben d'r blij mee. Nou nog een mooi stuurtje. Tips?

- Jarno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Laatst online: 05-10 09:30
Logitech Wingman Formula Force.
Leuke Kleur en lekker stuur vindt ik zelf, (heb er dus zelf ook zo een)

Force Feedback valt toch wel een beetje tegen in F1-2000, alleen de curbstones voel je een beetje, maar dat kan ook aan stuur liggen.
heb krachten op 150% gezet, dus maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van mij heeft F1 2000 gekocht.
Als je alleen bezig bent regeert het grote tijd, maar zodra je er een multiplayer uitperst gaat ie over de zeik.
We hebben een 100mb netwerk dus daar zal het niet aan liggen. Zijn er mensen met de zelfde ervaringen?
Met ervaringen bedoel ik dat als je op kop ligt je in nog geen ronde tijd naar de laatste plaats terugvalt zonder te worden ingehaalt.

Grtz.
Jouston
Pagina: 1