ikke, aangezien ik er 10min fietsen vandaan woon
Wie, wat, waar, hoe, wanneerOp zaterdag 29 september 2001 17:47 schreef webkabouter het volgende:
Wie gaat er naar Freelan van de tweakers?
Gewoon nieuwsgierig
kortom, URL?
http://www.ambience.nl/freelan/Op zaterdag 29 september 2001 17:50 schreef Lampie het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, hoe, wanneer
kortom, URL?
ik niet want ik heb dan personeelsfeest (eerst wokken dan zuipen, zie signature). de week erna is het lan=life dus dan heb ik ook wel schik.
ff een topic maken wie gaat er naar lan=life
Ik zal herkenbaar zijn aan een groen/rode kast met grote wielen eronder
Was jij ook op Takeover in EindhovenOp zaterdag 29 september 2001 20:57 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik zal herkenbaar zijn aan een groen/rode kast met grote wielen eronder
Ik en zwik komen ook, ik ben dus:

Lekker foute zelf geschoten foto's
en de 2e foto was een beetje overbelicht 

Lekker foute zelf geschoten foto's
edit:
zwik begon te zeiken
zwik begon te zeiken
Voor de duidelijkheid is het zwik en niet ZwikOp zaterdag 29 september 2001 21:30 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Ik en Zwik komen ook, ik ben dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker foute zelf geschoten foto'sen de 2e foto was een beetje overbelicht
lol, dat is ie jaOp zaterdag 29 september 2001 21:17 schreef zwik het volgende:
[..]
Was jij ook op Takeover in Eindhoven.Volgens mij heb ik jouw toen gezien.
[afbeelding]
nog wat meer (brakke) fototjes:

Verwijderd
Je moet um ook nog laten motoriseren en dan kun je de kast mooi met een abbie laten rondjakkerenOp zondag 30 september 2001 14:11 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
lol, dat is ie ja
nog wat meer (brakke) fototjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik wil ook naar Freelan, maar mijn ouders zitten een beetje te zeuren dat als ik alleen ga er niemand is om op mijn PC te passen als ik lig te
?
gewoon vragen of degene die naast je zit ff op wil passen als je wilt gaan slapen.Op zondag 30 september 2001 16:01 schreef Spaceknarf het volgende:
Ik wil ook naar Freelan, maar mijn ouders zitten een beetje te zeuren dat als ik alleen ga er niemand is om op mijn PC te passen als ik lig te?
Maar de sfeer meestal heel relaxed, en er wordt echt zelden maar wat gestolen, vooral niet op de kleinere party's.
Kom je naast mij zitten, ze zijn iig met 2 man, misschien met 3, en we zijn zeer betrouwbaarOp zondag 30 september 2001 16:01 schreef Spaceknarf het volgende:
Ik wil ook naar Freelan, maar mijn ouders zitten een beetje te zeuren dat als ik alleen ga er niemand is om op mijn PC te passen als ik lig te?
Just kiddin'
Daar wil ik ook wel wat over horen, die tweakers LAN, komt ie nog? Of is ie echt afgeschreven?Op maandag 01 oktober 2001 13:20 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Freelan??? WTF!!! tweakerz lan ????? wie wat waar?
IIG seeya @ FreeLAN
OK, wie is er nu ?? Wij in ieder geval wel
. Dus ORiON_JNFN is er en zwik. -=Indigo=- hebben we ook al gespot hij zit best wel schuin tegenover ons, en voor hem gezien rechts achter bij die paal.
CoolOp zondag 07 oktober 2001 09:48 schreef Spaceknarf het volgende:
Ik ben er ook
Oh dat is makkelijk, hoef ik niet steeds om te lopen om ff op je scherm te kijkenOp zondag 07 oktober 2001 10:04 schreef Limited het volgende:
ik ben er ook
zegguh, zwik? waar zit jij![]()
oh wacht, tegenover me![]()
Pagina: 1