Hi, ik heb enkele nieuwe user icon`s gemaakt.
Maar mogen ze wel? Vooral de laatste. Is deze niet wat hard?

Ik zie geen verschil tussen die 4 rode kruisjes?
Virussen? Scan ze hier!
Ik zie ze hier toch echt wel...Op zaterdag 29 september 2001 17:43 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Ik zie zelfs geen kruisjes
Verwijderd
Okee, het duurde gewoon iets langer om die plaatjes op het scherm te krijgen. Wat mij betreft zijn ze goedgekeurd, ik heb er geen problemen meeOp zaterdag 29 september 2001 17:44 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ik zie ze hier toch echt wel...
Verwijderd
waarom denk je zelf eigenlijk dat ze niet zouden mogen ?
ik zou geen bezwaren tegen die paar die ik nu zie kunnen bedenken...
ik zou geen bezwaren tegen die paar die ik nu zie kunnen bedenken...
Dan zal ik die maar weghalen, als mensen er verdrietig van worden gooi ik die weg.Op zaterdag 29 september 2001 18:01 schreef DR het volgende:
die laatste bij je 1ste post is wel
Vindt ze allemaal prachtig 
Denk dat ik deze afkeur, want dit kan misschien de aandacht afleiden van sommige mensen

Vindt hem zelf wel smaakvol eigenlijk
Denk dat ik deze afkeur, want dit kan misschien de aandacht afleiden van sommige mensen
Vindt hem zelf wel smaakvol eigenlijk
Ja, die is ook weg gegooit.Op zaterdag 29 september 2001 18:05 schreef Devil_2000 het volgende:
Vindt ze allemaal prachtig
Denk dat ik deze afkeur, want dit kan misschien de aandacht aflijden van sommige mensen
[afbeelding]
[sub]Vindt hem zelf wel smeekvol eigenlijk[/img]
Heel verstandigOp zaterdag 29 september 2001 18:06 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ja, die is ook weg gegooit.
Verwijderd
Hoezo? Ben je je eigen icons al tegengekomen dan?Op zaterdag 29 september 2001 18:21 schreef ExiRana het volgende:
Gaat iedereen mijn icon`s nou gou opslaan en op een ander forum gebruiken?
Ja, ik heb ze nu alemaal gezien.Op zaterdag 29 september 2001 18:24 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je je eigen icons al tegengekomen dan?
Verwijderd
Nee we gebruiken ze op het zelfde forumOp zaterdag 29 september 2001 18:21 schreef ExiRana het volgende:
Gaat iedereen mijn icon`s nou gou opslaan en op een ander forum gebruiken?
Verwijderd
LOLOp zaterdag 29 september 2001 18:24 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze nu alemaal gezien.
Opzig niet zo heel erg als iemand mijn icon`s gebruikt. Aleen vindt ik het wel iri. En het mag volgens mij ook niet.
Verwijderd
Heb er niet zoveel problemen mee. Maar kennelijk vind niemand mijn usericon leuk, ben 'm namelijk nog niet tegengekomen bij iemand andersOp zaterdag 29 september 2001 18:27 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
LOL
Oeps, quote per ongeluk m'n eigen berichtje
Verwijderd
THANX ExiRana... past mooi bij mijn ondertitel, vind je ook niet?Op zaterdag 29 september 2001 19:56 schreef ExiRana het volgende:
Ja, vindt jou icoon wel stoer!
Het icon wat ik nu heb mag niet, als je deze naar zijn orginele resolution zou vergroten.
Kan deze wel door de beugel of moet ik dit veranderen?
Pagina: 1