'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
The devil is in the details.
Niet op voorraad.
Hier stond best wel iets stoms...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
W00t
Zal ik 4d boxing van stal halen?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
wat dan?Op zaterdag 29 september 2001 19:33 schreef brammus het volgende:
/edit
Hier stond best wel iets stoms...
Had last van het "HuisKamer"-effect...Op zaterdag 29 september 2001 19:36 schreef Marc00 het volgende:
[..]
wat dan?geintje
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader voor de Nintendo GAMECUBE:

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
ik maak nog wel een beterOp zaterdag 29 september 2001 19:53 schreef ThaNobius het volgende:
die van red alert is wel wreed zeg!
wow welk starwars spel is dit???? de graphics zien erOp zaterdag 29 september 2001 19:51 schreef D³ het volgende:
Sorry het zijn er 3 maar ik kon niet kiezen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
morgen post ik er wel wat.
/edit
misschien vandaag nog wel.
Verwijderd
Sorry voor als dit heel erg dom klinkt, maar welk spel is dit?? Want het ziet er wel heeeel erg geil uitOp zaterdag 29 september 2001 19:31 schreef wacko het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
ja dat vroeg ik me ook al af..Op zaterdag 29 september 2001 20:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Sorry voor als dit heel erg dom klinkt, maar welk spel is dit?? Want het ziet er wel heeeel erg geil uit
lijkt op screeenshot van trailer die ik laatst heb gezien.
ik weet alleen niet meer van welk spel
Verwijderd
Verwijderd
Het is natuurlijk Unreal 2 (alpha)Op zaterdag 29 september 2001 20:18 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Sorry voor als dit heel erg dom klinkt, maar welk spel is dit?? Want het ziet er wel heeeel erg geil uit
Verwijderd
ja dat vermoedde ik al (the enforcer)Op zaterdag 29 september 2001 20:22 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Het is natuurlijk Unreal 2 (alpha)
Is deze screenshot trouwens zelfgemaakt of van het internet gehaald?
Of is het DIT screenshot??
http://www.lucasarts.com/products/rogueleader/Op zaterdag 29 september 2001 20:11 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
wow welk starwars spel is dit???? de graphics zien eruit
Nog mooiere screenshots daar te vinden
f.k.a D³
Verwijderd
Je had het de 1e keer goed... DEZE screenshot moet het zijnOp zaterdag 29 september 2001 20:24 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
ja dat vermoedde ik al (the enforcer)
Is deze screenshot trouwens zelfgemaakt of van het internet gehaald?
edit:
Of is het DIT screenshot??
eh, heb ik ff mooi me warez (*piep*) gedekt
Termy
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Is voor de GameCube en is nog niet uit nee.Op zaterdag 29 september 2001 20:44 schreef DarkShadow het volgende:
die game van starwars is toch nog niet uit? Was toch voor xbox?
Edit:
Dit is mijn 600e post
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
ik was return to castle wolf aan het spelen(multiplay) en ik speelde allied.
we hadden geen engeneer dus iedereen om een engeneer roepen.
dus iemand gooit toevallig een airstrike waar ik in de buurt sta... dus ik vlieg een eind door de lucht en beland boven op het dak van de bunker...en wonder boven wonder..ik leef nog..nog 30 health.. dus ik sneak achter de duitsers langs, knap een paar niets vermoedende ventjes dood en jat de documenten, loop naar de radio kamer en GEWONNEN.
/edit
beetje offtopic maargoed
Verwijderd
welk spel is dat? En plzz ff voor iedereen: Zet de naam van de game erbij...Op zaterdag 29 september 2001 21:08 schreef ThaNobius het volgende:
Mooiste sport screenshot!
[afbeelding]
toch???
het mooie was dat ik precies een rondje draaide, en weer op 4 wielen terechtkwam, helaas geen filmpje vanOp zaterdag 29 september 2001 20:21 schreef mark_dabomb het volgende:
GP3 in het Nederlands, dat ben ik nog niet eerder tegengekomen, en die screenshot is best makkelijk te maken, gewoon ergens vol hard op rijden en ff je vinger op "print screen" houden
enne dat nederlands is gewoon een patch
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
hoeven we dat nie steeds te vragen
Verwijderd
(Wil je de "echte" editie van BMP moet je even een e-mailtje sturen).
Verwijderd
/edit
o sorry, hij stond er wel in alleen essent heeft ff een sloom moment.
Verwijderd
Voordat mensen weer gaan vragen welk spel dit was: Age of EmpiresOp zaterdag 29 september 2001 21:20 schreef ExiRana het volgende:
Deze was gemaakt op December 1999. Vindt dit echt een geweldig plaatje, heb een hele mooie tijd gehad rond dit spel dus vandaar...![]()
(Wil je de "echte" editie van BMP moet je even een e-mailtje sturen).
[afbeelding]
Verwijderd
Dat is van cycling manager en dit spel roeleert.!Op zaterdag 29 september 2001 21:13 schreef masteralbert het volgende:
[..]
welk spel is dat? En plzz ff voor iedereen: Zet de naam van de game erbij...
Verwijderd
HUH, nog nooit gezien in de winkels, is dit gratis ofzo>? of heel goedkoop>?Op zaterdag 29 september 2001 21:30 schreef ThaNobius het volgende:
[..]
Dat is van cycling manager en dit spel roeleert.!
Verwijderd
heel nieuw spel hoor en ligt in bijna alle winkels. Het is van Cyanide check de site maar http://www.cyanide-studio.comOp zaterdag 29 september 2001 21:34 schreef masteralbert het volgende:
[..]
HUH, nog nooit gezien in de winkels, is dit gratis ofzo>? of heel goedkoop>?
Verwijderd
Tja, dat ding rules nog steeds hier!Op zaterdag 29 september 2001 21:23 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Voordat mensen weer gaan vragen welk spel dit was: Age of Empires

www.avpnews.com
Verwijderd
WOW, die zien er goed uit... welk spel is dat?Op zaterdag 29 september 2001 21:48 schreef skullsplitter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Trouwens, ik heb hier nog geen screenshots gezien van 'HomeWorld II: Cataclysm'. Niemand dit spel gespeeld?
Verwijderd
unreal 2 alpha denk ik weer.Op zaterdag 29 september 2001 21:50 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
WOW, die zien er goed uit... welk spel is dat?
aan de health meter en vestje te zien.
/edit
iemand die toevallig weet hoe je een screenshot bij return to castle wolfestein moet maken??
www.avpnews.com
Verwijderd
Volgens mij was de topic genaamd (post hier je allermooiste screenshot ooit) en niet post hier je allermooiste screenshots.Op zaterdag 29 september 2001 21:48 schreef skullsplitter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.avpnews.com

Erg vet spel, ben wel laatst helaas mijn lap-records en nieuwe screenshots kwijtgeraakt bij een rigoreuze schoonmaak actie...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Hoe maak je een screentje bij Return To Castel Wolfestein???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ze hadden zich voorlopig wel beter kunnen beperken met schoenendozen ipv meloenen want ronde vormen beheersen ze nog niet echt
Enclave
Planetside
Atlantica:
Chaser:
Niet op voorraad.

Vet hard door de bocht op een van me favoriete circuits

Kneedown, Let wel! Blote Knieen

Laat voor je werk, niet de moeite nemen je aan te kleden, en vervolgens te hard rijden ook, dan krijg je dit...

Doohan heeft zo zijn eigen stijl, zoals bekend
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Deze vond ik gewoon wel gaaf

Follow the leader

Dat soort stunts maken het leuk, maar zijn jammergenoeg niet echt uitvoerbaar op een gewone snelwegLaat voor je werk, niet de moeite nemen je aan te kleden, en vervolgens te hard rijden ook, dan krijg je dit...
Verwijderd
PLZ HELP MEEEE.
(sorry dat ik alles in hoofdletters doe maar anders valt het volgens mij niet op)
Verwijderd
ff converteren naar jpeg en klaar
komptie ook uit voor de pc?
Ingame filmpje van new world order heeft ook sfeer, kan cs niet tegen op...
Verwijderd
heheOp zaterdag 29 september 2001 22:44 schreef Beathoven het volgende:
Je drukt gewoon tijdens het spelen of in de replay de 'printscreen' toets in (rechts naast de F12). Als je dat gedaan hebt ga je naar Photoshop, Paintshop pro of Paint en plak je het screenshot in met Ctrl+V of gewoon 'plakken' uit het menu.
ff converteren naar jpeg en klaar
thx.
www.avpnews.com
Verwijderd
Volgens mij is iedereen al naar bed (behalve jij en ik)Op zaterdag 29 september 2001 23:45 schreef skullsplitter het volgende:
t sterft hier wel snel af he?
*kan eigenlijk ook wel eens uitgaan*
*bedenkt zich: heeft hier ook bier in de ijskast naast zijn PC*
www.avpnews.com
Verwijderd
LOLOp zaterdag 29 september 2001 23:50 schreef skullsplitter het volgende:
of mensen hebben een sociaal leven
*kan eigenlijk ook wel eens uitgaan*
*bedenkt zich: heeft hier ook bier in de ijskast naast zijn PC*
Als we zo off-topic doorgaan, zal deze draad snel op slot gedaan worden
www.avpnews.com

Schermschot uit Half-Life Counter-Strike
Niet op voorraad.
Verwijderd
OMGOp zondag 30 september 2001 00:08 schreef edward2 het volgende:
Hier nog een concurrent van de naturescene van 3DMark2001, de nieuwe techdemo, die hopelijk binnenkort is te downen, van vulpineGL:
[afbeelding]
Weet je zeker dat dit niet een foto is, die je in je achtertuin hebt genomen? COOL!!!
Verwijderd
denk het niet... daarvoor ziet het er te mooi uitOp zondag 30 september 2001 00:10 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat dit niet een foto is, die je in je achtertuin hebt genomen? COOL!!!
Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community
Nee helaas niet, ik zou best zo'n achtertuin willen hebbenOp zondag 30 september 2001 00:10 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
OMG![]()
![]()
![]()
![]()
Niet op voorraad.
Op zondag 30 september 2001 00:08 schreef edward2 het volgende:
Hier nog een concurrent van de naturescene van 3DMark2001, de nieuwe techdemo, die hopelijk binnenkort is te downen, van vulpineGL: het gras van de Arena
[afbeelding]
f.k.a D³
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Weet je wat mij opvalt? dat jij irritant bentOp zaterdag 29 september 2001 22:41 schreef gamer2001 het volgende:
JAA ALLEMAAL MOOI MAAR HOE MOET IK NU EEN SCREEN MAKEN IN RTCW?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!
PLZ HELP MEEEE.
(sorry dat ik alles in hoofdletters doe maar anders valt het volgens mij niet op)
WAAR WAAR WAAR WAAR KAN IK HEM HALEN!!!Op zaterdag 29 september 2001 19:31 schreef wacko het volgende:
[afbeelding]
unreal2 gaat roeleren!!!!
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Verwijderd
En zal die zo snel mogelijk (lees zodra server goed werkt hiero
Stay toooned
Verwijderd
ten 1e..ziet er strak uit.Op zondag 30 september 2001 00:08 schreef edward2 het volgende:
Hier nog een concurrent van de naturescene van 3DMark2001, de nieuwe techdemo, die hopelijk binnenkort is te downen, van vulpineGL: het gras van de Arena
[afbeelding]
ten 2e..hoezo binnenkort.
hij staat gewoon op hun homepage enik heb hem net binnen gesleept met 300 kb/s
/edit
ah shit volgens mij heb is dit een oudere versie want het ziet er lang niet zo strak uit als op jou screens
Verwijderd
jha sorry hoor, ik had al 4 keer gepost en ik kreeg maar geen reactie...dus ff in hoofdletters en het hielpOp zondag 30 september 2001 01:31 schreef Terr het volgende:
[..]
Weet je wat mij opvalt? dat jij irritant bent
Dus om meneer het naar zijn zin te maken zal ik het NOOOIT meer doen :9~(oeps..dat waren hoofdletters):)
Ja das een oude versie, de 2e demo zal wel niet lang meer op zich laten wachten.Op zondag 30 september 2001 01:56 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
ten 1e..ziet er strak uit.
ten 2e..hoezo binnenkort.
hij staat gewoon op hun homepage enik heb hem net binnen gesleept met 300 kb/s
/edit
ah shit volgens mij heb is dit een oudere versie want het ziet er lang niet zo strak uit als op jou screens![]()
Niet op voorraad.
* Bomberman denkt nog steeds over een PS2 ..
Ik wilde hem zelf er ook nog bijzetten, maar de games zijn niet echt mijn smaak, maar met dit soort titels..zou ik er weer eens over denken.Op zondag 30 september 2001 02:31 schreef Bomberman het volgende:
Die shots van Outcast 2 zijn van de Playstation 2 versie .. niet gek.
* Bomberman denkt nog steeds over een PS2 ..
Ik heb me nog niet echt verdiept in de hardwarespecs van de PS2 maar meende dat er een PowerVR GFX-kaartje inzit?
Niet op voorraad.

3d-textures zullen wonderen doen, kijk naar de explosie, duidelijk is te zien dat het hier maar om de gebruikelijke 2d-textures gaat

Nou schei ik er maar mee uit, anders wordt Femme boos
Niet op voorraad.
Maarjah tegenwoordig is bijna alles wel mooi, maar is het ook te spelen. Dat vind ik eigenlijk een punt waar ze niet echt meer naar kijken
| I've got permission to color outside the lines |
www.avpnews.com
p.s. Cycling Manager...
je hebt meer succes met dit topic dan ikOp zaterdag 29 september 2001 17:36 schreef StefSOFT het volgende:
Tja, er zijn veel games en er zijn ook veel screenhots. Stuur hier je allermooiste.
gefeliciteerd
Op zondag 30 september 2001 03:12 schreef edward2 het volgende:
Let op het detail op de grond, je kan bijna de naalden tellen, UnrealChampionship:
[afbeelding]
3d-textures zullen wonderen doen, kijk naar de explosie, duidelijk is te zien dat het hier maar om de gebruikelijke 2d-textures gaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou schei ik er maar mee uit, anders wordt Femme boos
Geniet maar tweak met mate