Toon posts:

Aragorn AMD 1,4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 2wkn geleden een AMD gekocht na het lezen van al deze topics dat AMD het snelste op het moment is etc. etc.
heb dit ding gekocht bij aragorn nu 2x 8x8 kooler er in zitten en een Coolermaster cooler alleen mijn pc is Idle 52gr. en stressd 58gr. af en toe 60 is dat niet te warm :? voor een AMD 1,4GHZ

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:05
nee hoor ikke heb nu een AMD 1.4@1.3 met Silverado@10V en idle is ie 43 graden en stressy 56 graden

kijk hier is

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Kan best zo :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik maakte me alleen flink zorgen heb eerst altijd een Intel gehad en die werd max 45 of zo iets :z !

Verwijderd

Topicstarter
nog tips hoe ik hem dan sneller kan laten worden en toch stabiel ???

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 17:21 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
Sneller? Overklokken? Koop een betere koeler dan een Coolermaster, DOH. Die Coolermasters doen het zo te zien nog net goed genoeg voor een 1,4Ghz AMD, maar als je wil overklokken dan kom je met die warmteontwikkeling toch snel bij stille koeling m.b.v. waterkoeling (maar dat doe je niet ff) of minder stilte (bv. mijn koeler: ThermoEngine V60-4225 High Speed) met goede koeler en high RPM-fan ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zaterdag 29 september 2001 17:21 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
[topic=153153/1/25]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
thnx zal ff lezen dus CoolerMaster net goed genoeg |:(
Pagina: 1