the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
eerst de 1.33 patch overheen gooien en daarna pas de 1.41 patch.
had ik eerst ook moeite mee. er is geen full 1.41
de 1.41 van ce is eigenlijk 1.33>1.41
had ik eerst ook moeite mee. er is geen full 1.41
de 1.41 van ce is eigenlijk 1.33>1.41
Verwijderd
Ik zou het zo snel niet weten... maar de oplossing van eerst 1.33 en dan 1.41 zou best kunnen werken
maar wat ik wou vragen... waar heb je hem gekocht?
Lees dit maar.Op zaterdag 29 september 2001 21:47 schreef Terr het volgende:
Ik zou het zo snel niet weten... maar de oplossing van eerst 1.33 en dan 1.41 zou best kunnen werken
There is no magic.
Verwijderd
Gelezen, maar helaas:
Maar:Ze hebben hem niet meer op voorraad en ze kunnen hem ook niet meer bestellen zeiden ze tegen mij! Helaas....
Alleen een retourtje Den Haag is wat prijzigHeren, ik wil niet vervelend zijn, Maar hier in Den Haag is codename Eagle bijna overal te koop. Zelfs in de bijenkorf. Dus dat zegt wel weer voldoende. Makkelijk aan te komen dus.
hmmmm die kom je ook niet vaak tegen, CE fans... ik heb je patch, en dat van 1.0-> 1.41 of 1.33->1.41 is gelul, die patch is gewoon volledig. ik heb ja patch, mail me ff op chrisdekker@wxs.nl (anderen mogen ook best hoor) en ik stuur hem dan wel ffkens opOp zaterdag 29 september 2001 17:10 schreef MrE het volgende:
Enthousiast gemaakt door een recent topic heb ik CE gekocht. Na het installeren van de nieuwste patch kan ik het spel niet meer spelen.
Op het internet schijnt een alternatieve patch (van Mickle) te circuleren, maar daar ontbreekt een onderdeel van.
Ook een dual installatie werkt niet bij mij, omdat ik 1) ook niet in de multiplayer levels kom en 2) ik wil de console kunnen activeren.
Ook het saven van de orginele level1 map en die na de update terug kopieeren werkt niet.
is er iemand met een oplossing?
Verwijderd
Dat is dus geen gelulOp zondag 30 september 2001 01:03 schreef CU2morO het volgende:
[..]
hmmmm die kom je ook niet vaak tegen, CE fans... ik heb je patch, en dat van 1.0-> 1.41 of 1.33->1.41 is gelul, die patch is gewoon volledig. ik heb ja patch, mail me ff op chrisdekker@wxs.nl (anderen mogen ook best hoor) en ik stuur hem dan wel ffkens op
En de patch is gewoon te krijgen op www.codenameeagle.com
Verwijderd
ja ik kreeg oook opeens allemaal exceptional errors dus ook zo'n faq gelezen van een of andere gast
eerst 1.33 en dan 1.41 wou bij niet werken
vage shit zeg
Hij deed het trouwens eerst altijd wel totdat ik geforce 2 kreeg(eerst TNT 2 Ultra
hope i helpeed u
eerst 1.33 en dan 1.41 wou bij niet werken
vage shit zeg
Hij deed het trouwens eerst altijd wel totdat ik geforce 2 kreeg(eerst TNT 2 Ultra
hope i helpeed u
CU2morO voor alle duidelijkheid, ik heb het dus over de workaround voor de 1.41 patch. De patch zelf heb ik al. Want die link waar Terr op wijst heeft alleen de 1.41 patch.Op zondag 30 september 2001 01:03 schreef CU2morO het volgende:
[..]
hmmmm die kom je ook niet vaak tegen, CE fans... ik heb je patch, en dat van 1.0-> 1.41 of 1.33->1.41 is gelul, die patch is gewoon volledig. ik heb ja patch, mail me ff op chrisdekker@wxs.nl (anderen mogen ook best hoor) en ik stuur hem dan wel ffkens op
Ik ga je zeker mailen, maar geef me wat tijd want ik zit nu met een andere pc te klooien om de belangrijkste zaken op het internet af te handelen.
De oplossing, die mij tot nu toe in staat stelt het spel te spelen (met wat vreemde crashes daargelaten, maar dat kan aan mijn pc configuratie liggen) zijn:
spel installeren
patch 1.33 eroverheen
patch 1.41 eroverheen
singleplayer fix, die CU2morO mij toezond, eroverheen.
met dank aan al jullie hulp.
spel installeren
patch 1.33 eroverheen
patch 1.41 eroverheen
singleplayer fix, die CU2morO mij toezond, eroverheen.
met dank aan al jullie hulp.
Pagina: 1