"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ik denk dat jij bedoeld met 1 letter, maar als een klant begint met 'Visser' dat je dan bijvoorbeeld 'Vis' inklopt, doe je dat met de combobox hierboven dan gaat ie eerst naar de V dan naar de I en dan naar de S.Op zaterdag 29 september 2001 17:04 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Ja, dit doet IE al automatisch voor je. Dus als je continu op 'N' tikt, dan gaat alles af, die met 'N' begint.
Verwijderd
Je hebt er weinig aan, maar zo beter?Op zaterdag 29 september 2001 17:09 schreef nelis het volgende:
en verder zou ik je gegevens nog wat meer blurren want ik nog steeds prima lezen wat er allemaal staat.
Verwijderd
Je zou het met behulp van JavaScript kunnen proberen. Is volgens mij de enige manier om dit mogelijk te maken. Hopelijk ben je wel een beetje thuis in JavaScriptOp zaterdag 29 september 2001 17:12 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Dat kan wel, schop me es in de goeie richting?
Is een idee, maar dan moet de gebruiker eerst een keer klikken voor de letter en dan nog es klikken voor de klant, is een beetje te veel van het goede.Op zaterdag 29 september 2001 17:18 schreef 2 het volgende:
Misschien een idee om iedere letter van het alfabet zijn eigen selectboxje te geven?
Het beste zou zijn als het zoiets wordt als de Adres balk van IE. Maar ik ben bang dat dat niet kan.
Verwijderd
Ja, daar had ik ook zoiets gezien. Nadeel alleen wel is, dat je de complete inhoud van de database moet laden om te bewerken in de JavaScript code. Toch?Op zaterdag 29 september 2001 17:21 schreef Razor_Blade het volgende:
met een netjes javascriptje kan dat best. Is er niet al zoiets op hotscripst.com ofzo?
jupz. denk, attendeer (naar woordOp zaterdag 29 september 2001 17:11 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Je hebt er weinig aan, maar zo beter?
Heb je misschien een URL?Op zaterdag 29 september 2001 17:21 schreef Razor_Blade het volgende:
met een netjes javascriptje kan dat best. Is er niet al zoiets op hotscripst.com ofzo?
Verwijderd
Ik heb nog even voor je gezocht, maar kan het echt niet meer vinden, helaas.Op zaterdag 29 september 2001 17:27 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Heb je misschien een URL?
Da's balen. Is hier niet een andere oplossing voor?Op zaterdag 29 september 2001 21:05 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
[..]
Ik heb nog even voor je gezocht, maar kan het echt niet meer vinden, helaas.
Verwijderd
Vast wel, maar die kan ik op dit moment niet bedenken, sorryOp zaterdag 29 september 2001 22:09 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Da's balen. Is hier niet een andere oplossing voor?
Misschien dat er anderen jou kunnen helpen? Anybody???
Edit: heppum gevonden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
| <HTML>
<HEAD>
<TITLE>Testing the search capabilities</TITLE>
<SCRIPT language="JavaScript">
function searchSelectBox(in_sFormName, in_sInputName, in_sSelectName)
{
sSearchString = document.forms[in_sFormName].elements[in_sInputName].value.toUpperCase();
iSearchTextLength = sSearchString.length;
for (j=0; j < document.forms[in_sFormName].elements[in_sSelectName].options.length; j++)
{
sOptionText = document.forms[in_sFormName].elements[in_sSelectName].options[j].text;
sOptionComp = sOptionText.substr(0, iSearchTextLength).toUpperCase();
if(sSearchString == sOptionComp)
{
document.forms[in_sFormName].elements[in_sSelectName].selectedIndex = j;
break;
}
}
}
//-->
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY>
<FORM name="SearchForm">
<INPUT type="text" name="edSeachInput" onKeyUp="JavaScript: searchSelectBox('SearchForm', 'edSeachInput', 'cbSearchSelect')"><BR>
<SELECT name='cbSearchSelect' size='8'>
<OPTION value="abc">BLACKPLATE</OPTION>
<OPTION value="abc">COLD ROLLED COIL HORIZ</OPTION>
<OPTION value="abc">COLORBOND COIL VERT</OPTION>
<OPTION value="abc">COPPER CONC</OPTION>
<OPTION value="abc">DOWNGRADE</OPTION>
<OPTION value="abc">FERRO MN</OPTION>
<OPTION value="abc">GALV COIL HORIZ</OPTION>
<OPTION value="abc">GALV COIL VERT</OPTION>
<OPTION value="abc">HOT ROLLED COIL</OPTION>
<OPTION value="abc">PLATE</OPTION>
<OPTION value="abc">STRUCTURALS</OPTION>
<OPTION value="abc">TINPLATE</OPTION>
<OPTION value="abc">TINPLATE COIL HORIZ</OPTION>
<OPTION value="abc">TINPLATE WASTE</OPTION>
<OPTION value="abc">WRIC</OPTION>
<OPTION value="abc">ZINC ALUM COIL HORIZ</OPTION>
<OPTION value="abc">ZINC ALUM COIL VERT</OPTION>
</SELECT>
</FORM>
</BODY>
</HTML> |
geeft dit resultaat
u r welcome
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Moet je wel even opletten dat hij op gare computertjes ook lekker werkt.Op zondag 30 september 2001 11:45 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb hem nu draaiend in mijn pagina, werkt perfect. Enige nadeel is dat hij soms wat traag is omdat die lijst toch aardig groot is, maar daar moeten ze maar mee leren leven. Het is iig beter dan niks.
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.