PUNKBUSTER kapt er mee!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Heb het net van iemand wat gehoord, en ik at toen godverdomme me schoen op!!

Nu zit CS nu hardstikke vol klote cheaters, en nu stopt onze enige hoop voor een leuk potje cs ermee.

De reden:
September 26, 2001

Haha. Good game guys, we win - Punkbuster has no plans to make further updates. The reason is because they wanted valve to integrate their software, valve rejected this offer, so Punk Buster gets mad and quits updates. They plan to make anti-cheat software for other games. You can read more about this at punkbuster.com
Dit komt van een site waar cheats te downen zijn. Die lui dik happy!! :( :( !!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Het is dus zo dat Punbuster standaard in de software van Valve wilde gaan zitten (HALF-LIFE). Dit aanbod is door Valve genegeerd, en nu is Punkbuster dus van plan er mee te stoppen :( :( !!!

Dit is wat Punkbuster.com nu zegt:
Thursday 9.27.2001 [3:00PM]

Since Tuesday's announcement regarding PunkBuster going commercial, we have received four inquiries from commercial game developers (including Valve) about the possibility of integrating our Anti-Cheat software technology into their products. We continue to desire relationships with game designers who are serious about stopping cheaters. We will release more details as soon as possible (hopefully, in the near future).
Dus ze zijn er wel druk mee bezig bij Punkbuster. Nu maar hopen dat ze uitendelijk wel toe gaan geven.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Is al een tijdje bekend maar ja :P

Mjah.. ik gebruikte het nooit omdat ik vaak niet kon connecten enzo... veel te veel gedoe... en er waren enkele cheats punkbuster proof.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Punkbuster kapt? YES, eindelijk. K*tprogje

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Owke het was niet alles, maar het is beter dan niets.

Ik vond het nu gewoon leuk om op Wanadoo punkbuster te spelen...

p.s.
kan een admin ff me topic titel veranderen...:P

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
Voor iedereen op valve gaat lopen emmeren...

Die punkbuster gast wou zijn code aan valve verkopen.
natuurlijk had valve geen zin om iets te kopen dat ze laten werken met hun eigen spul.
Zelfde als dat ze voor CS hadden moeten betalen om er aan te mogen werken.
Het nut van het vrijgeven van de HL code was om andere mensen er mee te laten spelen en verbeteringen aan te brengen.
In de gebruikers overeenkomsten van de SDK staat dat je op geen enkele wijze de door jouw gecreerde producten mag verkopen zonder uitdrukkelijke toestemming van valve.

In de eerste plaats was die gast van punkbusters al begonnen met het coden van de anti-cheat stuff om er geld mee te verdienen.
Die enigste die hier lomp is is die gast, hij gedroeg zich al arrogant in elk intervieuw dat ie gaf deed ie net of hij heel de HL-multiplayer community had gered van de dood.
Blij toe dat ie weg is.

Oh en de meeste mod coders hebben al oplossingen voor de meeste hacks en cheats deze zijn ook al door gestuurd naar valve, maar nog niet toegepast. al hoewel de mods ze al gebruiken.

Verwijderd

Gebruikte sowiesow nooit Punkbuster... :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op zaterdag 29 september 2001 16:59 schreef KDZ het volgende:
Dit komt van een site waar cheats te downen zijn. Die lui dik happy!! :( :( !!
Wat moet jij daar? >:)

Gewoon op strikerz spelen, roelt best wel.. :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 17:54 schreef Lampie het volgende:

[..]

Wat moet jij daar? >:)

Gewoon op strikerz spelen, roelt best wel.. :)
Alsof je op die Strikerz geen cheaters tegenkomt... |:(

Verwijderd

Had het zowiezow al nooit zo op punkbuster...
Een proggie in de background draaien om cheat0rs tegen te houden? Don't make me laugh...

Geen enkel programma wat ook aan client side moet draaien is cheat veilig..valt altijd wat om te leiden :r... Bdoel, volgens mij worden d'r al niet eens meer cheats gemaakt die niet met punkbuster werken.. ik zou het iig niet gek vinden...

Leuk initiatief, maar de enige die echt wat tegen cheat0rs kan doen zijn de makers van de games zelf...

De beveiligingen lopen altijd achter de feiten aan, en zeker programmas als punkbuster...

Erg arrogante houding van de maker ook... hij had leuk geld kunnen gaan verdienen als ie het gewoon goed aanpakte...

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 12:17
Op zaterdag 29 september 2001 17:07 schreef geez het volgende:
Punkbuster kapt? YES, eindelijk. K*tprogje
Als jij zo'n lame K*tcheater bent als je jezelf doet voorkomen..... :r :r :r :r

Oars haw ik neat sein hjer.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 19:12 schreef Jack Flushell het volgende:

[..]

Als jij zo'n lame K*tcheater bent als je jezelf doet voorkomen..... :r :r :r :r

Oars haw ik neat sein hjer.
Misschien vind hij PB gewoon een kutproggie omdat hij dan problemen heeft bij het connecten, of loopt CS minder stabiel bij hem, of vind hij het nutteloos omdat er cheats zijn die niet door PB worden tegengehouden.
Ofwel is het een lame cheater. :)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 19:32 schreef Vyktos het volgende:

[..]

Misschien vind hij PB gewoon een kutproggie omdat hij dan problemen heeft bij het connecten, of loopt CS minder stabiel bij hem, of vind hij het nutteloos omdat er cheats zijn die niet door PB worden tegengehouden.
Ofwel is het een lame cheater. :)
Daar heb je inderdaad wel een beetje gelijk in. Ik vind ook dat mijn systeem er niet stabieler van werd. Ook werkt ie nu niet echt lekker met 1.3. Dan connect ik, en dan vind PB niet eens de server...

Wel hopen dat er een alternatief aan komt, maar daar word aan gewerkt, heb ik van horen zeggen...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik ben geen cheater, maar ik vergeet hem vaak met het opstarten van CS. Dan wordt ik halverwege weer gekickt omdat die niet aanstaat

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1