If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Maar bij mijn weten bestaan die dingen niet echt... Anders zou ik ook wel een Geforce3 willen emuleren
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Whehe, als ik dat zeg, komt er een slotje op dit topic ben ik bangOp zaterdag 29 september 2001 16:54 schreef AuRal het volgende:
Welk spel dan eigenlijk?
nee hoor zolang je geen link oid geeft nietOp zaterdag 29 september 2001 16:56 schreef BlackBurn het volgende:
[..]
Whehe, als ik dat zeg, komt er een slotje op dit topic ben ik bang
misschien ben je wel betatester
Als jij het zegtOp zaterdag 29 september 2001 16:57 schreef DR het volgende:
[..]
nee hoor zolang je geen link oid geeft niet
misschien ben je wel betatester
Ik heb hem op een andere pc al aan de gang
Dat spel heeft/krijgt zo'n zware engine dat het never nooit op een TNT2 gaat draaien.Op zaterdag 29 september 2001 16:59 schreef BlackBurn het volgende:
Als jij het zegtHet gaat om Unreal 2 Alpha
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Unreal 2 en Max Payne is wel een megaverschil hoorOp zaterdag 29 september 2001 17:03 schreef BlackBurn het volgende:
Toch wil ik het wel eens proberen, ik kan bij Max Payne ook best veel aanzettenAls het maar een beetje draait ben ik tevreden, kan ik op deze bak teminste de level editor draaien
Max Payne is imo vrij licht, als je RTCW ziet is die veeel zwaarder, en RTCW draait op de Q3 engine...dus denk dat je pech hebt hoor....sorry
Verwijderd
Ik heb een emulator nodig dat hem een p4 - 3ghz maakt.
Kan iemand mij hier mee helpen
Dit topic is gesloten.
![]()