Ik heb een win 95 cd liggen ebn ik wil die graag op floppy zetten zodat ik dieop een laptop kan instaleren.
Is dit mgelijk en zo ja hoe dan??? :?
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
neem dan iig de paralelle dies vlgns mij net wat snellerOp zaterdag 29 september 2001 17:04 schreef LiquidSilver het volgende:
Volgens mij kan je beter ff verbinding maken via seriele poort ofzo en dat ff overzetten, zal wat sneller gaan denk ik.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
of neem een netwerk wat onder DOS ondersteund wordt, is nog weer wat snellerOp zaterdag 29 september 2001 17:07 schreef DR het volgende:
[..]
neem dan iig de paralelle dies vlgns mij net wat sneller
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
ik heb hem hier origineel op floppy'sOp zaterdag 29 september 2001 16:43 schreef savage007 het volgende:
Ik heb een win 95 cd liggen ebn ik wil die graag op floppy zetten zodat ik dieop een laptop kan instaleren.
Freelance tweaker
Ja, die bedoelde ik ookOp zaterdag 29 september 2001 17:07 schreef DR het volgende:
[..]
neem dan iig de paralelle dies vlgns mij net wat sneller
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Sjeez ik dacht ff van dejavu?zaterdag 29 september 2001 16:43
Verwijderd
Verwijderd
Volgensmij bedoel je "spannen"Op zaterdag 29 september 2001 17:09 schreef limoentje het volgende:
je kunt met RAR of ARJ gewoon over meerdere floppies "spawnen" en die weer uitpakken op de andere PC. je pakt dus gewoon de hele win95 install directory in.
...
Maakt dat iemand wat uit dan.Op zondag 30 september 2001 18:51 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
als iemand je de diskettes stuurt en hij heeft zelf een geldige licentie van windows 95 .. is dat dan ook illegaal ?
volgens mij niet toch ?
Ik ookOp zaterdag 29 september 2001 21:57 schreef D-Devil het volgende:
[..]
ik heb hem hier origineel op floppy's
C:\>_
Verwijderd
Verwijderd
Zolang jij ook een licentie hebt niet nee.Op zondag 30 september 2001 18:51 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
als iemand je de diskettes stuurt en hij heeft zelf een geldige licentie van windows 95 .. is dat dan ook illegaal ?
volgens mij niet toch ?
waar kan ik zo'n formatteerprogje vinden ? ik ben met hetzelfde bezig namelijk.. ben aan het zoeken op de microsoft site, maar kan het nog niet echt vinden !Op zaterdag 29 september 2001 17:09 schreef limoentje het volgende:
je kunt met RAR of ARJ gewoon over meerdere floppies "spawnen" en die weer uitpakken op de andere PC. je pakt dus gewoon de hele win95 install directory in.
je kunt met een formatteer programma (er bestaan meerdere, o.a. van MS zelf) schijven formatteren op het 1.7MB formaat wat MS gebruikte voor de originele Win95 floppy versie. Dan zet je alle .EXE bestanden enzo op Disk1, en daarna alle CABS in volgorde op de volgende disks. Et voila daar hebt u een Win95 floppy set die vrijwel gelijk is aan die die MS ooit uitgaf.
laatste optie geeft geen gedoe met compressie programma's enzo, maar je moet wel al je floppies opnieuw formatteren naar de grotere capaciteit...
nee spammenOp zondag 30 september 2001 17:38 schreef arjanscholl het volgende:
[..]
Volgensmij bedoel je "spannen"
Zeg, die ik gebruik zijn regelrechte back-up disks van de originele diskette's van Microsoft hoorOp zondag 30 september 2001 20:41 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
13 diskette's ?
die ik hier heb zijn er volgens mij wel een stuk of 25 ofzo
C:\>_
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of heb jij gewoon zin om een onzin andwoord te geven??Op zaterdag 29 september 2001 16:46 schreef jasperonline het volgende:
Nee... Kan niet...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq