Toon posts:

WINTV Primio wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb vandaag een WINTV primino met FM ontvanger gaan halen maar ze werkt voor geen meter wat TV betreft de fm werkt maar het begon al toen ik de TV kanalen wou instellen ik kon kiezen uit alle landen van de wereld maar een landje stond er niet bij en dat was net dat enen dat ik nodig had : Belgie dacht ik proberen we zomaar stel een kanaal in het beeld is niet scherp en het geluid is ronduit verschrikkelijk n, ik krijg e chcht geen enkel kanaal goed ingesteld allemaal slecht beeld en geluid heb ook al gehad dat ik een kanaal moest hebben dat ik niet kon keizen omdat ik het niet kan kizen met de software

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 16:32 schreef Amateur het volgende:
heb vandaag een WINTV primino met FM ontvanger gaan halen maar ze werkt voor geen meter wat TV betreft de fm werkt maar het begon al toen ik de TV kanalen wou instellen ik kon kiezen uit alle landen van de wereld maar een landje stond er niet bij en dat was net dat enen dat ik nodig had : Belgie dacht ik proberen we zomaar stel een kanaal in het beeld is niet scherp en het geluid is ronduit verschrikkelijk n, ik krijg echt geen enkel kanaal goed ingesteld allemaal slecht beeld en geluid heb ook al gehad dat ik een kanaal moest hebben dat ik niet kon keizen omdat ik het niet kan kizen met de software

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:39

ko9

k heb ook de Primio, maar werkt echt Perfect!

om een kanaal in te stellen:
1. Suite knop indrukken (ergens linksboven in WinTv2000)
2. Add -> Tuner
3. Tuning mode op "All channels" zetten
4. gewoon de frequenties instellen die op de site van je provider te vinden zijn... (finetunen met cursor-toetsen)

btw. Als je allemaal vage strepen door het beeldscherm hebt lopen, moet je je beeldscherm ff op 16-bit zetten!

32bit werkt nl niet :(

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb alles ingesteld zoals je zei maar het is net of het signaal niet goed doorkomt op de beelden zit ruis en het geluid hoor je net of het komt van heeel ver