Toon posts:

NFS-PU: porsche test driver....

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...als ik dat doe gaat alles goed tot ik de 360 tussen de pilonnen moet doen. Ik doe alles goed maar ik finish niet. Ik blijf gewoon doorrijden. Als ik een klappertje maak, krijg ik pas een mededeling van Rolf dat het niet gelukt is... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het moet kunnen, je moet de goede kant opdraaien en snelheid houden en tussen de pionnen de draai maken. Ik heb er ook een keer of 10 over gedaan, trouwens zijn de verdere proeven een stuk makkelijker als je een stuurwieltje hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Het is pas goed als je dat belletje hoort. Het is btw idd tricky. Er zijn 2 dingen waar je op moet letten:
1. Houd de handrem (spatie) langer in als je gevoel zegt. Dat is het belangrijkste. Je glijdt dan vanzelf verder en sneller door (tot 360).
2. Als je tegen de 180 graden in de draai zit moet je ff kort het stuur de andere kant op gooien en dan weer terug.

Unknown:
Ik heb er ook een keer of 10 over gedaan, trouwens zijn de verdere proeven een stuk makkelijker als je een stuurwieltje hebt!
10 keer dat vind ik knap. Ik heb er langer over gedaan. En ik vind het later helemaal niet makkelijker worden. Ik vind het allemaal behoorlijk moeilijk. De races die je later moet doen vallen vies tegen. De enige manier om te winnen is om je tegenstanders van de baan de beuken. :) Ook de tests met pionnen die je later moet doen zijn zwaar klote! Zo heb je er bijvoorbeeld 1 waar je moet beginnen met een 180 graden draai tussen wat pionnen (net als 360), daarna moet je achteruit rijden naar weer zo'n set pionnen en dan moet je weer 180 graden draaien en vooruit verder karren. Daarna nog wat andere truukjes. Echt vet moeilijk!
Maar ik vind het ondanks de moeilijkheisgraad een tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De latere proeven zijn ook zeker niet makkelijker, maar ik bedoelde dat het makkelijker is met een stuurtje, bv de slalom binnen 28 sec lukt me niet met het toetsenbord, maar met mn wieltje lukt het makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij is dit spel best goed met een stuurtje, maar ja, ik heb er geen.

Wel zit ik vast bij het stuk waar je dus eerst 180 graden spin moet maken en dan een stuk achteruit en dan weer een 180 graden spin. Die tweede spin krijg ik niet voor elkaar. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Hier heb je waarschijnlijk niet echt veel aan, het is mij namelijk ook nog niet gelukt, maar ik denk dat je WEL de handrem moet gebruiken. Opzich is dat niet nodig (je komt ook zonder handrem wel 180 rond) maar om het goed te laten "tellen" moet het wel waarschijnlijk. Ten tweede, je moet echt binnen het vierkant van de pionnen blijven. Als je de laatste pionnen voorbij schiet als je draai nog niet helemaal af is tet het niet.
Denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

pussies... :)

met mn trouwe toetsjes lukte me de 360 spin in een paar keer... en zo te horen zijn jullie nog niet bij de 2e 360 spin :)

bdw... kort aan de handrem, gas los en weer planken als je bijna 360 rond bent

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ZerO, wij hebben het over de test waarbij je eerst 180 graden moet draaien, dan een stuk achteruit moet rijden en dan weer 180 graden draaien. Een 360 kan ik ook wel.

Ik gebruik de handrem, ik blijf volgens mij binnen het vierkant (misschien begin ik te vroeg), maar het lukt niet (op 1 keer na dan, waarschijnlijk toeval). ik denk wel dat ik het al 100 keer geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe komen mijn collegaTweakers eraan? Gedownload, zo ja waar? Of is hij al te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Evert... volgens mij heeft Delirium het gewoon over de 360
...als ik dat doe gaat alles goed tot ik de 360 tussen de pilonnen moet doen. Ik doe alles goed maar ik finish niet. Ik blijf gewoon doorrijden. Als ik een klappertje maak, krijg ik pas een mededeling van Rolf dat het niet gelukt is... iemand?
Zit nu ook vast... met een trage lompe 944 een slalom binnen 59 sec.. haal het op een paar tienden na niet :(

Revolution... gewoon in de winkel halen mag wel... illegale linkjes plaatsen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

HAHAHAHAHAHAHA

koekje man je moet gewoon zorgen dat je binnen die pionnen het rondje hebt gedraaid!!!!! en ik doe het zelfs met het keyboard. :P

Ik ben nu al een gewone testdriver en ga vanmiddag maar weer eens verder rijden. Hij is best koel vind ik :)

Straks ook maar ff online met een maatje spelen :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Niet online

Zer0

..aahh.. ook de custom paint 911 RS gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
"Gewoon" test driver al... >:)
Als je bij die dubbele 180 graden bent ben je al Chief Test Driver. (Wat ik nu dus ben.)
De test die na die 2x 180 komt is een race tegen Stephanie. Als je haar verslaat wordt je na nog 1 opdracht van Dieter Ace Driver!
Ik hoop dat me dat vanavond gaat lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bij die test dat je tussen de bergen die pilonnen moet omknallen binnen 4 minmuten sneller 4 15 is nog niet gelukt.... met keyboard gaat het trouwens redelijk, 360 was vrij makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik vind dit spel echt heel gaaf :)

* RickJansen is een Chief Test Driver :)

Op welke moeilijkheid spelen jullie eigenlijk? Ik speel nu op advanced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 17:11

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Dit spel roelt echt wel! Heb vanmiddag ff een wiel van Bill Gates gehaald, met ondersteunende krachten... (FF). Nu is het echt een stuk beter!! De besturing is in ieder geval een stuk realistischer dan die van NFS 4. Als je de Mclaren (beetje getuned) met NFS 4 had kon je bijna elke bocht nog volgas pakken... (yeah sure!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee zero met die porsche 944 die slalom is mij wel gelukt 58.84 !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie doen allemaal veel te moeilijk :+
het kan allemaal veel makkelijker.

bij de start geef je gas, stuur dan iets links en 2 a 3 meter voor de 1e pion geef je het stuur een ruk naar rechts, zodra je 180' heb gedraaid ga je in je achteruit (heel ffies maar) en stuur dan bij, geef weer gas *D en klaar is kees binnen de tijd.

er komt nog wel een betere uitleg met plaatjes enzo, kweet alleen niet hoe ik die er dan opzet :?

laterzz he 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he zero,

deze topic is al een jaar oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 10:53
Op dinsdag 28 maart 2000 23:07 schreef Zer0 het volgende:
Zit nu ook vast... met een trage lompe 944 een slalom binnen 59 sec.. haal het op een paar tienden na niet.
Ik zit hier nu ook vast..... 1minuut 02 en _altijd_ 1 zo'n stom pilonnetje omver geflikkerd... :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Moah, ik speelde het spel met joystick en heb toch het test driver onderdeel vrij goed af weten te ronden... en ik ben zeker geen kei in race spellen. M'n neefjes van 10 rijden mij bij Gran Turismo 2 toch echt eruit :)
Wel sommige onderdelen echt ontiegelijk vaak moeten doen (bv die race als Billy je uitdaagt... of die pylon omstoot race door de stad), maar de tests op de skid pad waren na 2-3x toch wel gehaald.

Nu ooit nog eens een 360 met m'n eigen Civicje proberen ;)

[Edit]
Godver, doe ik het weer, reageren op een oud onderwerp |:(
Lekker nuttig, eeuwenoude topics omhoog halen :P

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1