Toon posts:

Internet delen

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Situatie op dit moment

internet >>> modem >>> freesco router >>> HUB >>> 3 clients.

Nu wil ik er een nieuwe client aan hangen echter deze mag de andere niet zien. Deze moet dus volledig gescheiden zijn van de rest. Moet ik dan een extra netwerkkaart in mijn router hangen of is er een ander manier. *D

• x-force
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-01-2024
het makkelijkste is om een 2e netwerk kaart in je freesco server te zetten en dan een cross-kabel naar je "nieuwe pc"

VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!

Verwijderd

Ik denk dat je inderdaad best een andere ethernetkaart in je FreeSCO router duwt, met een andere ip-range voor dat kaartje.
Zolang je dan geen packet-routing opzet tussen die twee netwerken is er, dacht ik, geen probleem.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Mja zou ik ook doen, maar koop GEEN cross kabel bij de vobis!! had ik ook (bleek later een gewone UTP kabel te zijn :'()

Mzzls
Go0s

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30

Kettrick

Rantmeister!

Op zaterdag 29 september 2001 16:05 schreef Go0s het volgende:
Mja zou ik ook doen, maar koop GEEN cross kabel bij de vobis!! had ik ook (bleek later een gewone UTP kabel te zijn :'()
Moet je ook ff opletten wat je koopt he :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 18:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

HELEMAAL niks bij Vobis kopen! Ga naar Eynstein of Funprice!

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Topicstarter
Een derde netwerkkaart in mijn router stoppen gaat niet. Want dan heb ik een crosscable nodig en op dit moment ligt er een gewone kabel van 25 meter. Zijn er geen andere oplossingen. Ik kan hem gewoon in mijn hub bijpluggen echter hoe scherm ik dan alles af?

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Kan je niet NT of Win2k server installeren op een server en dan gewoon geen read-rechten voor de andere clients geven aan die user?

Verwijderd

als je de nieuwe client op dezelfde hub gooit krijg je nooit een volledige afscherming. Je kan je shares wel beveiligen e.d. maar dat is niet echt gescheiden. Een extra netwerk kaart in je router is de oplossing

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
rj45 afknuppen en er een nieuwe aanzetten , simpel toch
Pagina: 1