hij is er, en de bugfix lijst is enorm, lees er meer over op M3dZone er staat een bugfixlist en url waar je het kan downloaden.
Verwijderd
"And the leader points his people to the spot where they can find shelter"
[WMD]
hebbie hem al geprobeerd ?
[WMD]
hebbie hem al geprobeerd ?
het kan zijn dat UT crashed na dat je hem gepatcht hebt.... je moet gewoon de D3D kaarten opnieuw detecteren dan zou het wel moeten werken.
Verwijderd
Deze patch brengt een belangrijke nieuwe feature: downloaden van maps via HTTP. Het is nu niet meer nodig om custom maps van de gameserver te downloaden als je connect, wat vreselijke lag voor alle spelers veroorzaakt. In plaats daarvan worden de maps automatisch van een HTTP server gehaald, mogelijk ook gecomprimeerd...
DWZ, geen mega lag meer, en sneller connecten. You like that?
DWZ, geen mega lag meer, en sneller connecten. You like that?
Dat staat allemaal al in de buglist El_Muerte, enne bij mij vroeg ie bij opnieuw opstarten meteen om D3D detectie, dat ging automatisch.
Enne hij werkt prima die patch
Enne hij werkt prima die patch
Verwijderd
De nieuwe d3ddrv.dll is op sommige pc's, waaronder de mijne, rete traag, even de oude(4.05 is op voodooextreme te halen) erop en het weer okay.
scimitar: ja maar niet iedereen leest de bug list, dus daarom zei ik het alvast zodat je hier geen vragen meer over kreeg
aha op die manier 
ok, toch zou iedereen de buglist motten lezen, de echte tweaker wil toch wel weten wat ie nu allemaal tweakt?
ok, toch zou iedereen de buglist motten lezen, de echte tweaker wil toch wel weten wat ie nu allemaal tweakt?
niet iedereen hier is zo'n echte tweaker....
Ok, 'k heb hier nu een 4.13 UT server draaien, maar 'k heb nog 2 vraagjes:
1: op het web staat bij elke server met patch 4.13 dat de ngstats niet goed functioneren, dat ligt aan de stats server zelf, of moet je nog extra instellingen doen?
2: ik heb dus nu ook die redirect functie staan, alleen de bonuspack maps (bijv. DM-Arcane][.unr) kan je niet uploaden omdat die ][ er in zitten. Nou kan je ze natuurlijk anders noemen, maar dan moet volgens mij iedereen die mappen downen, ook als je de met][ al hebt. Dus weet iemand hoe je die maps toch met deze naam kan uploaden?
1: op het web staat bij elke server met patch 4.13 dat de ngstats niet goed functioneren, dat ligt aan de stats server zelf, of moet je nog extra instellingen doen?
2: ik heb dus nu ook die redirect functie staan, alleen de bonuspack maps (bijv. DM-Arcane][.unr) kan je niet uploaden omdat die ][ er in zitten. Nou kan je ze natuurlijk anders noemen, maar dan moet volgens mij iedereen die mappen downen, ook als je de met][ al hebt. Dus weet iemand hoe je die maps toch met deze naam kan uploaden?
Verwijderd
Als ik de patch installeer gaat me no cd patch naar de knoppen. En mijn cd-rom speler heeft veel te veel hikjes om UT vanaf cd te laten draaien.Weet iemand waar ik een cd patch kan downloaden die geen problemen heeft met de 413 patch????
Verwijderd
Ik heb nog een probleempje met de 4.05 patch. Heb em gisteren geinstalleerd, maar toen ik opnieuw opstartte begon UT te krijsen dat ik niet genoeg virtueel geheugen had en ruimte moest maken op mijn harde schijf??? heb een 8,4 schijf en 192 MB intern?? lijkt me wat overdreven.
Iemand een oplossing? zou het werken als ik 3d kaarten opnieuw laat detecteren? standaard versie 4.00 gaf geen problemen, begon nadat ik 4.05 eroverheen draaide.
rest van systeem :
p3 700e
asusp3c2000
192 MBsdram
seagate 8,4
Quantum 6,4
soundblaster live
hercules 3dprophet sdr
zou toch voldoende moeten zijn.
Enne ik heb geen cd crack nodig, heb originele versie
alvast bedankt
Martin
Iemand een oplossing? zou het werken als ik 3d kaarten opnieuw laat detecteren? standaard versie 4.00 gaf geen problemen, begon nadat ik 4.05 eroverheen draaide.
rest van systeem :
p3 700e
asusp3c2000
192 MBsdram
seagate 8,4
Quantum 6,4
soundblaster live
hercules 3dprophet sdr
zou toch voldoende moeten zijn.
Enne ik heb geen cd crack nodig, heb originele versie
alvast bedankt
Martin
gert: 1) ngWolrdStat werkt in 413 juist beter dan daar voor, tenminste er wordt nu beter gecontroleerd of de optie aan staat, iets dat in de oudere versie nog al eens verkeerd weer gegeven werd
2) dat vindt ik raar, hoezo zou je die files niet kunnen uploaden, ik heb het zelf ook gedaan. [ en ] zijn geen iligale tekens
martin: dat is een windows probleem, of het komt omdat je een paar verkeerde instellingen hebt gemaakt (bijv cache te hoog)
En verder, er zijn veel mensen die een no-cd crack gebruiken omdat de SafeDisc protectie soms niet goed werkt, door de clckspl.exe wordt de spin snelheid van de CD verandert (tijdelijk), en op sommige CD-Rom spelers werkt dit niet goed (bug in SafeDisk). Verder start UT veel sneller als hij de check niet uit hoeft te voeren. Ja ok, er zijn ook mensen die een illegale versie hebben, en dat is fout.
2) dat vindt ik raar, hoezo zou je die files niet kunnen uploaden, ik heb het zelf ook gedaan. [ en ] zijn geen iligale tekens
martin: dat is een windows probleem, of het komt omdat je een paar verkeerde instellingen hebt gemaakt (bijv cache te hoog)
En verder, er zijn veel mensen die een no-cd crack gebruiken omdat de SafeDisc protectie soms niet goed werkt, door de clckspl.exe wordt de spin snelheid van de CD verandert (tijdelijk), en op sommige CD-Rom spelers werkt dit niet goed (bug in SafeDisk). Verder start UT veel sneller als hij de check niet uit hoeft te voeren. Ja ok, er zijn ook mensen die een illegale versie hebben, en dat is fout.
Verwijderd
Keb dus ook de orginele cd, maar die ken ik er nie in laten zitten ivm mijn cd-rom speler,dan loopt de hele zooi vast.
Maar ehh..Martin. Dat stond in me vorige berichtje ook al zo,n beetje hoor.
Ik kan ook wel een nieuwe cd-rom speler kopen, maar een no-cd crack is iets goedkoper. en ik hoef er me pc niet voor in de steek te laten.
Maar ehh..Martin. Dat stond in me vorige berichtje ook al zo,n beetje hoor.
Ik kan ook wel een nieuwe cd-rom speler kopen, maar een no-cd crack is iets goedkoper. en ik hoef er me pc niet voor in de steek te laten.
Verwijderd
Ok,ok,
Kzal er niks meer over zeggen. Als die cache te hoog staat, hoe verander ik dat dan?? want ik kan nu heel ut niet meer opstarten, ook niet in safe mode??? Had de cache trouwens zelf niet veranderd. is de cache in 4.05 anders dan in 4.00 of 4.13??
Thanks again
Martin
Kzal er niks meer over zeggen. Als die cache te hoog staat, hoe verander ik dat dan?? want ik kan nu heel ut niet meer opstarten, ook niet in safe mode??? Had de cache trouwens zelf niet veranderd. is de cache in 4.05 anders dan in 4.00 of 4.13??
Thanks again
Martin
hmm.... als je de cache niet verandert hebt staat die dus nog goed. Dan zou het iets anders moeten....... mischien wat programma's afsluiten of zo....
Verwijderd
Hmm,
meestal staat er niets open als ik het speel. Toch maar proberen om het opnieuw te installeren?????
meestal staat er niets open als ik het speel. Toch maar proberen om het opnieuw te installeren?????
Opnieuw installeren lost de meeste problemen op. 
Die cache size vind je in je unrealtournament.ini
[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=...
hier moet je ongeveer 3/4 van je ram invullen, tenminste als je dat vrij hebt.
Die cache size vind je in je unrealtournament.ini
[Engine.GameEngine]
CacheSizeMegs=...
hier moet je ongeveer 3/4 van je ram invullen, tenminste als je dat vrij hebt.
Ja je kan je cache op 3/4 van je mem zetten, maar echt veel voordeel heb je daar niet aan. Ik heb mijn cache gewoon op de standaard waarde staan, doet het perfect
Verwijderd
UT opnieuw geinstalleerd, echter na 1 dag weer hetzelfde probleem, of ik krijg een swap file error, of een file adress error, vervolgens UT niet meer op te starten.
Begin onderhand ernstige afkickverschijnselen te vertonen
suggesties??
alvast bedankt
Martin
Begin onderhand ernstige afkickverschijnselen te vertonen
suggesties??
alvast bedankt
Martin
Pagina: 1