Toon posts:

niet te lezen cd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een ceedeetje begrand op me ouwe vertrouwde philips cdd3610 :)
Maar nu kan ik deze cd niet eens lezen :( Direct nog een gebrand, maar dan niet gefinalized. weer niet te lezen :(
niet op me pioneer 40x16DVD, en ook niet op de brander zelf.
Dan blijft win2k gewoon zeggen van "insert cd-rom".
Stop ik de cd in me server (cd-romdrive), dan kan ie hem wel gewoon lezen. :?
waarom kan ie dit niet gewoon in me eige werkbakkie doen, daarvoor is die cd, om de inhoud na een reinstall weer opnieuw te installeren.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

De ene CD-ROM is de andere niet, vooral snelle (52x) CD-ROM's hebben soms moeite met gebrande (no-name :?) CD's. Die in je server is waarschijnlijk al een oudere CD-ROM ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Misschien de snelheid even begrenzen van je normale cdrom speler (drivespeed van www.Ahead.de kan dat).

Suc6

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:14

frapex

got r00t

waarschijnlijk gebruik je nero onder w2k...

sluit nero maar eens af.. problem solved

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Verwijderd

Zit er soms een beveiliging op het cd`tje. Probeer de originele cd te branden (of de kopie die wel werkt) in clonecd. Die brand eigenlijk alles

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Had ik vroeger ook. Ik moest toen gewoon ff opnieuw opstarten en het werkte weer. Goede cdr's maken ook een verschil.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Topicstarter
*snelheid kan 't niet zijn, me brander leest maar op 6x
*nero was afgesloten
*beveiliging, denk 't niet, was al warez :)
*gebruik alleen maar goede cd's; BASF/emtec lijkt me goed genoeg.

Pak net (na reboot)me eerste cd weer van de muur, en stop 'em weer in me DVD. Nu doet ie het wel :?
Gewoon een vaag buggie van windows dit zeker?

iig, thanx 4 the replies
Pagina: 1