PIII 800@804 Mhz
Draai ook XP(build 2600) en WinAMP 2.76 maar na 3 weken nog steeds geen probs
My software never has bugs, it just develops random features...
Ik ben nu maar naar versie 99b overgestapt
(En ik gebruik ook XP v.2600)
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Op dit moment neemt ie zomaar 40 Mb in beslag, is dat wel normaal?
Ik heb trouwens XP final edition (2600) en winamp versie 2.76.
irritante forum veneukende ondertitelOp zaterdag 29 september 2001 15:40 schreef Jos_The_Boss het volgende:
al 2 wkn XP Poffesional (2600)
wat zei je? blauw scherm? wasda?

je kunt ook even vriendelijk vragen of ie z'n ondertitel wil veranderenOp zaterdag 29 september 2001 16:31 schreef DR het volgende:
[..]
irritante forum veneukende ondertitel
Kijk hier eens.Op zaterdag 29 september 2001 15:36 schreef GaMbiNo het volgende:
Geen problemen hier. Hij vreet wel geheugen
winamp memory leak?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
en winamp (v 2.76) gebruik bij mij (maar) 6,9 mb geheugen (kan ik wel missen)..
ja zou ook kunnen iddOp zaterdag 29 september 2001 16:33 schreef _MRT_ het volgende:
[..]
je kunt ook even vriendelijk vragen of ie z'n ondertitel wil veranderen![]()
Duurt ongeveer 15 seconde
En af en toe start ie ook gewoon snel op
Heel vaag
Verwijderd
niemand lijkt hier echt de problemen te hebben die jij beschrijft..
DR's manier is effectiever.Op zaterdag 29 september 2001 16:33 schreef _MRT_ het volgende:
[..]
je kunt ook even vriendelijk vragen of ie z'n ondertitel wil veranderen![]()
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
yepOp zaterdag 29 september 2001 18:20 schreef thedolf het volgende:
[..]
DR's manier is effectiever.
onderttitel inmiddels aangepast
bij mij heeft het ook 2 weken perfect gewerkt.... sinds gisteren merk ik die vreemde dingenOp zaterdag 29 september 2001 18:17 schreef Limited het volgende:
ook no problemo hier, ligt mayb toch aan jou ofzo?
niemand lijkt hier echt de problemen te hebben die jij beschrijft..
PIII 800@804 Mhz
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
alleen kon ik 3.73 niet installen. toen ff opnieuw gedownload (verie 3.76 dan) en toen deed ie het weer prima.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Vetterdetet
Verwijderd
nou nou nou, met het verkeerde been uit je ledikantje gestapt ofzo?Op zaterdag 29 september 2001 18:35 schreef DR het volgende:
[..]
irritante forum veneukende ondertitel
yep
onderttitel inmiddels aangepast
En opeens krijg ik 't ook vaak als ik gewoon een MP3 open.
Maar 't valt nog mee, is niet altijd, maar wel vrij irritant soms, moet je weer Winamp gaan sluiten in je Task manager.
K*T, zie net dat inderdaad mijn geheugengebruik elke seconde met 4 kb oploopt! Zit al op 4,5 MB na 5 min
Iemand fix?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
heb ik dus ook zie ik nuOp maandag 01 oktober 2001 16:54 schreef LiquidSilver het volgende:
Heb ik dus ook last van, maar dan vreet íe geen geheugen, maar een hele hoop CPU load. Voorla als ik een URL open (DI ofzo), gaat opeens m'n CPU load naar 100% en blijft vrolijk zo staan totdat ik Winamp afsluit. Soms werkt reconnecten ook wel eens.
En opeens krijg ik 't ook vaak als ik gewoon een MP3 open.
Maar 't valt nog mee, is niet altijd, maar wel vrij irritant soms, moet je weer Winamp gaan sluiten in je Task manager.
K*T, zie net dat inderdaad mijn geheugengebruik elke seconde met 4 kb oploopt! Zit al op 4,5 MB na 5 min
Iemand fix?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
WinAmp 2.54* werkt perfect met XP en 2K
*deze gebruikt de fraunhofer engine nog, beter geluid en minder cpu-cycles
dat is dus PRECIES mijn probleem in XPOp maandag 01 oktober 2001 16:57 schreef Robin het volgende:
Ik draai Win2k, maar WinAmp doet hier ook vrij wazig de laatste tijd. Reinstallen helpt niet. Het probleem is dat hij zichzelf regelmatig afsluit als ik vanuit WinAmp een of meerdere MP3's files open of in de playlist zet. Sleep ik ze vanuit verkenner / explorer dan gaat alles goed.
in ME werkt ie wel perfect..... maar jij hebt dus hetzelfde als mij: de reden dat ik dit topic geopend heb
PIII 800@804 Mhz
weet jij misschien die site waar al die oude versies van winamp te vinden zijn????? iemand anders mag t ook vertellen hoorOp maandag 01 oktober 2001 17:01 schreef warp het volgende:
Ms moeten jullie downgraden?
WinAmp 2.54* werkt perfect met XP en 2K
*deze gebruikt de fraunhofer engine nog, beter geluid en minder cpu-cycles
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Voor de rest werkt alles lekker!
binnenkort format ik me pc ff en dan gewoon Xp draaien zonder Win2k!!!
Ik dacht dat ik de enigste was, is ZWAAR IRRIOp zaterdag 29 september 2001 15:31 schreef ViperGTS het volgende:
pffff winamp doet me de laastste dagen echt irri in XP....meer mensen hier last van???? bv je opent een mp3 sluit ie winamp afen superveel errors onder het afspelen
vooral als je aan het shouten bent, zeker nog geen echte goede oplossing voor.. ?
Winamp 3?
net weer, ik klik open file, sluit ie af!!!Op maandag 01 oktober 2001 19:30 schreef bbrother het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enigste was, is ZWAAR IRRI
vooral als je aan het shouten bent, zeker nog geen echte goede oplossing voor.. ?
Winamp 3?
PIII 800@804 Mhz
Pfew, geen idee. Maar kan em wel ergens online zetten als je wilt.Op maandag 01 oktober 2001 17:56 schreef ViperGTS het volgende:
weet jij misschien die site waar al die oude versies van winamp te vinden zijn????? iemand anders mag t ook vertellen hoor
w00t!Op zaterdag 29 september 2001 15:36 schreef GaMbiNo het volgende:
Geen problemen hier. Hij vreet wel geheugen
neemt bij mij maar 3Mb in beslag?!
als je daar zin in hebt, graagOp dinsdag 02 oktober 2001 15:42 schreef warp het volgende:
[..]
Pfew, geen idee. Maar kan em wel ergens online zetten als je wilt.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
3.76?!Op zaterdag 29 september 2001 21:16 schreef komaki het volgende:
bij mij doet ie het nog perfect
alleen kon ik 3.73 niet installen. toen ff opnieuw gedownload (verie 3.76 dan) en toen deed ie het weer prima.
WAAR?!
Verwijderd
http://winampheaven.da.ru/Op maandag 01 oktober 2001 17:56 schreef ViperGTS het volgende:weet jij misschien die site waar al die oude versies van winamp te vinden zijn????? iemand anders mag t ook vertellen hoor
tnx
net 2.77 erop gezet btw.... nog steeds klote
PIII 800@804 Mhz
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
Hier heb ik dus ook sinds kort last van! Dan krijg ik een blauw scherm en loopt heel XP vast...HEEEEEEEEL vervelend! Al een oplossing?Op maandag 01 oktober 2001 17:29 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
dat is dus PRECIES mijn probleem in XP
in ME werkt ie wel perfect..... maar jij hebt dus hetzelfde als mij: de reden dat ik dit topic geopend heb

Daar heb ik ook last van gehad... Als ik m'n mp3 dir volledig wilde inladen kreeg ik een divide by zero... Dan moet je even controleren welke mp3'tjes voor die error zorgen door telkens een subdir toe te voegen en die mp3'tjes ff opnieuw te rippen/downloaden.Op zondag 07 oktober 2001 21:03 schreef G3R10 het volgende:
Winamp crasht hier nu als ik m'n mp3 dir wil inladen....
Nuja, zo belangrijk zijn die overlay dingen nu ook niet weer
Gebruik de laatste versie van winamp wanneer je problemen ondervindt: versie 2.80