[THINK]client vast op een task

Pagina: 1
Acties:

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
Mn client staat sinds een paar dagen vast op een task. De client is niet vastgelopen maar staat gewoon vast op 69%, nu ongeveer al een week. Mn t-bird 1000 staat elke dag aan dus t ligt niet aan mn pc...

Wat kan ik eraan doen? deze workunit deleten, en hoe? of wat anders??

bedankt

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:28 schreef _Stryker_ het volgende:
Mn client staat sinds een paar dagen vast op een task. De client is niet vastgelopen maar staat gewoon vast op 69%, nu ongeveer al een week. Mn t-bird 1000 staat elke dag aan dus t ligt niet aan mn pc...

Wat kan ik eraan doen? deze workunit deleten, en hoe? of wat anders??

bedankt
Loopt de tijd nog wel op, en de conformers?
Dan is alles goed, er zitten ooit hele lange WU's tussen.
Wil je daar niet op wachten, kun je de taak "UD_xxxxx.exe" killen met de taakmanager (CTRL-ALT-DEL), dan haalt UD een nieuwe op. De tijd ben je dan wel kwijt.

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04-2025
T lijkt me stug dat t een hele lange WU was, over de eerste 69% deed ie 3 uur en nog wat, daarna heeft ie een week op 69% gestaan.

Bedankt iig voor de tip, k heb gewoon een nieuwe WU opgehaald.

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Het kan zijn dat je pc eens een keer 24 per dag aan moet staan. In plaats van elke dag X uren. THINK schrijf namelijk per % zijn voortgang weg naar bestand.

Mocht je, je pc, na (laten we zegen) 8 uur stampen uitzeten. Dan ben je terug bij af, dus je pc heeft 8 uur voor niets aangestaan.

Dus om geen procesortijd te verliesen, is het verstandig het verwerkte percentage goed te volgen en de pc pas te aftesluiten na een percentage verhoging.

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 22:15 schreef hessel het volgende:
Het kan zijn dat je pc eens een keer 24 per dag aan moet staan. In plaats van elke dag X uren. THINK schrijf namelijk per % zijn voortgang weg naar bestand.

Mocht je, je pc, na (laten we zegen) 8 uur stampen uitzeten. Dan ben je terug bij af, dus je pc heeft 8 uur voor niets aangestaan.
Of je laat hem lekker hibernaten. :-)

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 14:47

Tao

DPC DE_KOMETEN

De client saved niet direct na een afgerond percentage werk. (Is althans mijn ervaring.)
In elk geval kun je dat wel afdwingen door UD Monitor te gebruiken en een backup te doen direct na het afronden van een % werk.

Diablo3

Pagina: 1