Toon posts:

registerfout

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit echt met een heeeel groot probleem! Sinds kort geven allebei mijn computers geregeld bij het opstarten een register fout! Dan krijg je de melding dat er een fout is bij het toegangkrijgen tot het systeem register en dat je opnieuw moet opstarten, dan zet ie een reservekopie terug en dat is een hele oude!
Dit begon echt opeens op allebei de computers, ik heb verschillende windows versies erop gehad maar het blijft maar komen! Iemand een idee??? Ik heb nagedacht wat voor nieuwe software er opstaat maar ik zou het echt niet weten! PLEASE HELP

Verwijderd

Wat dacht je van een virus ?

Verwijderd

hmm 2 x zelfde topic: [topic=278027/1/25]
je had beter die ander nog ff een schopje omhoog kunnen geven..

Verwijderd

<DOS MODE> C:\FORMAT C:

ALLE GEGEVENS OP DE VASTE SCHIJF C: ZULLEN VERLOREN GAAN
WILT U DOOR GAAN? JA/NEE?

JA

BEZIG MET HET ANALISEREN VAN DE HARDE SCHIJF 12% VOLTOOID

<DOS MODE>

>:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al 20 keer geformateerd, allebei de computers, verschillende windows versies gehad!

Verwijderd

En ook een virus scanner? Ik heb nu ff McAfee 5.*** en ben er tot nu toe erg tevreden mee. :)

Verwijderd

Lijkt me toch echt een virus.
Koop es NAV 2002 (of een ander natuurlijk :) ) en scan daarmee je back-ups en pc.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al gescand (allebei, geen backups heb ik)geen virussen gevonden! ja met nieuwste updates ja!

Verwijderd

Ik hab dat ook gehad, lag aan het geheugen, probeer eens een bios update en haal er wat reepjes RAM uit, kijk of het dan beter gaat.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Op zaterdag 29 september 2001 15:33 schreef 1Nismo1 het volgende:
hmm 2 x zelfde topic: [topic=278027/1/25]
je had beter die ander nog ff een schopje omhoog kunnen geven..
idd :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.