Toon posts:

windows xp seti

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand deze combinatie ? snelheidswinst /?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:37

Arno

PF5A

--> [forum=5] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Ik kan me niet voorstellen dat XP langzamer is voor SETI; zeker als je de console-versie gebruikt aangezien XP qua prestaties niet onderdoet voor Win2k; Waarvan weer bekend is dat het over het algemeen voor apps sneller is dan Win98 en trawanten.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• AsBest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb de cli versie van SETI draaien in winXP, en hij is hier gewoon net zo snel als in win2k.

Verwijderd

Bij S@NL hebben we onlangs wat nieuws opgezet: De CPU tijden pagina. Opzet is als volgt: Er is een standaard WU die je kunt downloaden en crunchen op volle snelheid. Mail vervolgens de resultaten terug + je systeem configuratie.

Omdat iedereen diezelfde WU kraakt hopen we zo een goed overzicht te krijgen van de 'ideale' systeemconfiguratie. Als jullie er zin in hebben kunnen jullie 'm ook kraken, en je bevindingen opsturen. Het URL van onze CPU tijden pagina:

http://iron.mine.nu/cputijden_new

Er staan al een aantal entry's in, maar nog maar weinig resultaten met XP. Die zijn dus errug welkom! :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:43

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op zaterdag 29 september 2001 18:22 schreef Rickman het volgende:
Bij S@NL hebben we onlangs wat nieuws opgezet: De CPU tijden pagina. Opzet is als volgt: Er is een standaard WU die je kunt downloaden en crunchen op volle snelheid. Mail vervolgens de resultaten terug + je systeem configuratie.

Omdat iedereen diezelfde WU kraakt hopen we zo een goed overzicht te krijgen van de 'ideale' systeemconfiguratie. Als jullie er zin in hebben kunnen jullie 'm ook kraken, en je bevindingen opsturen. Het URL van onze CPU tijden pagina:

http://iron.mine.nu/cputijden_new

Er staan al een aantal entry's in, maar nog maar weinig resultaten met XP. Die zijn dus errug welkom! :)
Goed initiatief !!!! :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:22 schreef Bart Decker het volgende:
heeft iemand deze combinatie ? snelheidswinst /?
Bij mij draait SETI nu duidelijk langzamer :(

Verwijderd

Topicstarter
dank u voor de reacties..ik ga he morgen eens installeren .

grtz bd

Verwijderd

Topicstarter
zoooooooooooo die gaat vannacht eens draaien ....

dat seti pakketje ......hehe let's rumble. Zal wel een dikke vetpot worden met een PII333 op 400 mhz ...Ik zal de hitlijsten binnenspurten ..bwha bwha...

ben eens benieuwd ..zal wel niks worden hehe ...(slechtmateriaal)

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:42
XP is bij mij tot nu toe get snelste OS voor Seti (+- 6 uur). XP is in ieder geval duidelijk sneller dan 98/ME (+- 7 uur). Onder XP is het zelfs marginaal sneller dan Linux (+- 6:15 uur).

Ik zal binnenkort eens de "standaard wu" kraken.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik heb zelf weinig verschil gemerkt tov win2k

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Bij mij is XP trager dan ME. :? ME doet er tussen de 5 1/2 en 6 uur *D over terwijl XP tussen de 6 1/2 en 7 uur zit. ;(

Ik ga nog een andere versie van XP installeren, misschien dat die wel sneller is.

AMD Athlon 1,2 Ghz 512MB
Seti text versie.

ZyPhiX

Verwijderd

Ik krijg alleen maar een 404-file not found-melding bij genoemd URL...

Morax

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 31 oktober 2001 18:29 schreef Morax het volgende:
Ik krijg alleen maar een 404-file not found-melding bij genoemd URL...

Morax
die is ondertussen ook veranderd in http://iron.mine.nu/cputijden/cputijden.cgi :)
Pagina: 1