Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Windows gebruikt een ander teken om de paden te scheiden. Probeer i.p.v. "includes/..." eens "includes\\...".
(hoewel ik ergens wel eens gehoort hebt dat dat niet uitmaakt)
(hoewel ik ergens wel eens gehoort hebt dat dat niet uitmaakt)
Het is al gelukt.
aangezien een geinclude file niet met zijn eigen directory werkt werkte het niet.
moest dus ../includes/errormsg.php zijn
Thanx anyway
aangezien een geinclude file niet met zijn eigen directory werkt werkte het niet.
moest dus ../includes/errormsg.php zijn
Thanx anyway
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Maar nu zit ik met een ander probleem:
Dit functie werkt nu perfect enzo alleen als ik dit gebruik:
mysql_connect($hostname, $user, $pass) or errormessage("Mysql: Can't connect to the database");
En in de config file zet ik een verkeerde username dan krijg ik het volgende:
Warning: Access denied for user: 'root1@localhost' (Using password: YES) in C:\webserver\root\www-root\global\music\cms\artists_add.php on line 10
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root1@localhost' (Using password: YES) in C:\webserver\root\www-root\global\music\cms\artists_add.php on line 10
En daarna m'n functie met verneukte layout
Werkt de OR functie nu niet goed ofzo?
Dit functie werkt nu perfect enzo alleen als ik dit gebruik:
mysql_connect($hostname, $user, $pass) or errormessage("Mysql: Can't connect to the database");
En in de config file zet ik een verkeerde username dan krijg ik het volgende:
Warning: Access denied for user: 'root1@localhost' (Using password: YES) in C:\webserver\root\www-root\global\music\cms\artists_add.php on line 10
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root1@localhost' (Using password: YES) in C:\webserver\root\www-root\global\music\cms\artists_add.php on line 10
En daarna m'n functie met verneukte layout
Werkt de OR functie nu niet goed ofzo?
Met andere woorden hij moet weten dat het fout gaat, OR uitvoeren, zonder php errors te geven.
Met uitroepteken ervoor slaat hij heel het or gedeelte over. Dus dat werkt ook niet
Met uitroepteken ervoor slaat hij heel het or gedeelte over. Dus dat werkt ook niet
Om de errors die php geeft niet te laten zien zet je een @ voor de functie bv:
PHP:
1
2
3
| <? @mysql_connect($hostname, $user, $pass) or errormessage("Mysql: Can't connect to the database"); ?> |
Thanx!
Dat werkt als een gek!
Dat werkt als een gek!
Pagina: 1