Logoprobleempje met C35i

Pagina: 1
Acties:

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57
Ik heb dus een zelfgemaakte logo in me gsm zitten , hoe krijg ik die er uit(datakabel heb ik),zodat ik hem gewoon als file kan opslaan? Want ik heb de oorspronkelijke file per ongeluk verwijderd van me HD.. |:(

Ik hoop dat iemand wat weet , in ieder geval al bedankt.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoek naar een programma dat Siemens S25@once heet (shareware). Daarmee kun je het logo verwijderen. Het is wel in het Duits, maar het meeste spreekt voor zich.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Chiel
Op zaterdag 29 september 2001 15:51 schreef AtHomer het volgende:
Zoek naar een programma dat Siemens S25@once heet (shareware). Daarmee kun je het logo verwijderen. Het is wel in het Duits, maar het meeste spreekt voor zich.
Het gaat er niet om dat ik het logo kan verwijderen , het gaat er om dat ik het logo vanuit me telefoon kan opslaan op mijn pc.

Verwijderd

Nou, ik gebruik phone editor pro 2000 daarvoor, werkt heel goed, als ik m'n HD heb geformateerd dan kopieer ik het plaatje gewoon weer op de phone naar m'n HD, het is te downloaden @ http://www.soda.de het is shareware en in het duits, maar heel professioneel

• Chiel
Op zaterdag 29 september 2001 17:08 schreef Jaromir het volgende:
Nou, ik gebruik phone editor pro 2000 daarvoor, werkt heel goed, als ik m'n HD heb geformateerd dan kopieer ik het plaatje gewoon weer op de phone naar m'n HD, het is te downloaden @ http://www.soda.de het is shareware en in het duits, maar heel professioneel
werkt blijkbaar niet met xp :'(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 16:42 schreef chiel3d het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ik het logo kan verwijderen , het gaat er om dat ik het logo vanuit me telefoon kan opslaan op mijn pc.
Opslaan kan er ook mee :). Het is best een uitgebreid programma. Je kunt je hele telefoon ermee beheren.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Zeker werkt phone editor pro 2000 met winXP, ik heb et hier toch draaien, draait al op iedere XP build

Verwijderd

je kunt gewoon s35 explorer gebruiken of zoals al gezegd s25 at once net zo makkelijk :)
Pagina: 1