Verwijderd
De eerste, die is veeeeeeeel sneller en geloof mij maar de Athlon is echt rete snel
Zelfs de AMD Duron 600 is veel sneller dan de Celeron 800 Mhz
Zelfs de AMD Duron 600 is veel sneller dan de Celeron 800 Mhz
dus amd is veel sneller en dat klopt ook wel want mijn duron 600 is ook sneller als een p3 600
Verwijderd
Ik heb liefer de Celeron 800MHz, die kun je nog ff lekker overklokken tot een 1GHz. En die 600MHz is dan niet zo veel sneller meer ben ik bang.
Tenzij die die AMD Duron 600 ook ff opvoertOp zaterdag 29 september 2001 15:50 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb liefer de Celeron 800MHz, die kun je nog ff lekker overklokken tot een 1GHz. En die 600MHz is dan niet zo veel sneller meer ben ik bang.
800 is vaak geen probleem
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Sorry hoor, maar die athlon word nu wel HEEL positief afgeschetst.
Tuurlijk draait die Athlon clock for clock een stuk sneller als de celeron, maar je moet niet gegeten dat de celeron van een nieuwe generatie is met de 100MHz bus en de Athlon er 1 is van de oude generatie Athlons.
Om nu te zeggen dat een Altlon 600 veel sneller draait dan een Celeron 800 is echt onzin.
Ik denk eerder dat ze vrij gelijk opgaan.
Tuurlijk draait die Athlon clock for clock een stuk sneller als de celeron, maar je moet niet gegeten dat de celeron van een nieuwe generatie is met de 100MHz bus en de Athlon er 1 is van de oude generatie Athlons.
Om nu te zeggen dat een Altlon 600 veel sneller draait dan een Celeron 800 is echt onzin.
Ik denk eerder dat ze vrij gelijk opgaan.
Benchmarks zijn overal te vinden
(anandtech, tomshardware, etc)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()