Anoniem: 16235

Topicstarter
Bestaat er een telefoon waarmee je bepaalde nummers kunt blokkeren? Ik bedoel dus, dat bepaalde nummers jou niet kunnen bellen: als iemand jou belt met een bepaald nummer gaat de telefoon niet over. Of zo. Lijkt met moeten kunnen.
Ik wordt nl. nogal vaak door iemand gebeld, en daar heb ik geen zin in. Nummerherkenning helpt wel, maar ik zou het liefst de mogelijkheid hebben dat telefoonnummer te blokkeren...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

The Legend

*Plop*

Contact opnemen met je provider en vragen of ze dat nummer willen blokkeren.

Ik ben toch malle pietje niet!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
met de optie "Call Screening" gaat het bel signaal alleen af als iemand je belt die je in je telefoonboek hebt staan
bij ieder ander die je belt gaat ie trillen geloof ik
tenminste zo werkt het bij mijn Siemens S35i

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:15

GaMbiNo

1337

Met mijn Nokia 3210 kan het...

Lijkt me dat die andere Nokia's dat ook kunnen dan aangezien de 3210 al een oudje is.

Je kan voor elke naam in je foonboek een aparte beltoon selecteren maar je kan ook geen beltoon uitzoeken en dan gaat je foon dus niet meer over als die persoon belt :)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:38

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 29 september 2001 16:21 schreef GaMbiNo het volgende:
Met mijn Nokia 3210 kan het...

Lijkt me dat die andere Nokia's dat ook kunnen dan aangezien de 3210 al een oudje is.

Je kan voor elke naam in je foonboek een aparte beltoon selecteren maar je kan ook geen beltoon uitzoeken en dan gaat je foon dus niet meer over als die persoon belt :)
Nee maar dan knippert het schermpje wel :) Je schakelt alleen de beltoon uit, je blokkeert niets.

Ik ben toch malle pietje niet!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:15

GaMbiNo

1337

Op zaterdag 29 september 2001 16:28 schreef The Legend het volgende:

[..]

Nee maar dan knippert het schermpje wel :) Je schakelt alleen de beltoon uit, je blokkeert niets.
Sjah true, maar je kan wel ff mooi in de gaten houden of diegene nog steeds fanatiek aan het stalken is. En elke keer dat hij/zij dat doet :X je ff.

Anoniem: 16235

Topicstarter
Hm, er zijn dus mogelijkheden. Alleen... (en dat had ik er natuurlijk ff bij moeten zeggen...), ik heb het over een 'huistelefoon'. Geen mobeltje, dus, maar een draadloos DECT geval voor thuisgebruik. Suggesties?
Pagina: 1