Toon posts:

Crucial of Corsair

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede-tweakers, ik heb een vraagje en ik heb de search al gebruikt. Ik heb DDR geheugen (256MB) van corsair op mijn Epox EP-8k7a+ zitten, en ik haal met dat geheugen de 166 mhz @ cas2. Nu wil ik wat geheugen erbij kopen, maar 256mb van corsair vind ik eigenlijk redelijk duur (256mb kost 198,- + verzendkosten) maar nu was mijn oog gevallen op Crucial geheugen, ik had 256mb voor 110,- + verzendkosten en 512mb voor 300,- + verzendkosten met heatspreaders. Maar heeft er iemand ervaring mee met crucial ddr geheugen, want ik wil het op 160mhz laten draaien @ cas2. Gaat dat lukken, ook met die 512 mb :? Of kan ik beter wat meer centjes uitgeven voor dat Corsiar geheugen?
Alvast bedankt.

Verwijderd

He Lomu,

Die prijzen zijn van iComputers he?. Ik ben namelijk daarvan de eigenaar. Corsair is HEEL goed alleen vindt ik persoonlijk niet waard om bijna dubbele voor neer te tellen (je krijgt niet eens heatspreader erbij). Crucials zijn zeer goed ik durf hem wel aan dat het een van de beste is, rekening houdend met prijs/prestatie ratio. Mushkin is ook heel leuk meer voor tweakers die volop geheugen nodig hebben (overklokbaarheid is wel ok!!). Als je sloten te weinig komt zou ik de 512Mb DDR PC2100 nemen en als je er nog genoeg hebt gewoon 2x256Mb DDR PC2100 Crucial.

Mzzl
I

PS vergeet niet de Corsair ook officieel PC2100 is!!!

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat crucial is dus wel op 160 mhz te krijgen @ cas2? Ja de prijzen zijn inderdaad van icomputers :)
edit: dat muskin geheugen is dat ook goed genoeg voor mijn wensen :?

Verwijderd

Geen garantie ook niet met Corsair, die wordt gegarandeert tot 150mhz CAS2. Ik denk dat Crucial dit ook kan (paar klanten al die dit hebben bereikt). Mushkin denk niet dat het 150 CAS2 haalt, maar die heatspeader (zwarte) zijn zo ongelovelijk tof (ziet er heel mooi uit). Maar aan de andere kant het is mushkin en die staat garant voor goede overklokbaarheid, dus je weet het maar nooit met Mushies!!!

Greetz,

I.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal er ff over denken, want ik heb maar 2 geheugensloten, en ik heb er dus nog maar 1 over, die 512mb erbij lijkt me van de ene kant een beetje overkill, maar het ken altijd handig zijn. Nog meer mensen met tips/ervaringen :?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33
Voor geheugen hebben we een forum en dat forum heet [forum=7].

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 15:19 schreef Phreak het volgende:
Voor geheugen hebben we een forum en dat forum heet [forum=7].
Ok, bedankt, maar ik vond dat mijn vraag meer met overclocken te maken had maarja... Maar iemand op dit forum iedeen?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik dit topic kick, maar weet echt niemand het :?...
Pagina: 1