Ik ben nu een computer in elkaar aan het zetten, maar ik heb nu een probleem met de stekkertjes van de kast (Speaker, Reset, Powerknop en HD LED enzo). Op de 'plattegrond' van het mobo staat wel duidelijk + enzo aangegeven, dus hoe het stekkertje moet zitten. Op de stekkertjes zelf staat een ^ tekentje en een S eronder. Ik neem dus aan dat dit de plus moet wezen, maar als ik die kabeltjes vast wil maken zit het heel vaag. Alles zit gedraaid. Als ik de ^s als min beschouw zit het logisch, maar het lijkt me niet dat die ^s min is. Het is BTW een standaard MyCom kast.
Ja, sommige dingen zitten qua logica raar in elkaar. (KT7(a) bijvoorbeeld
)
In principe moet je voor je mobo gaan zitten met de pinnen (om alles aan te sluiten) aan je rechterhand.
De stekkertjes moeten vervolgens met de letters naar jou toe op het mobo gezet worden.
* bazs2000 geeft niet het duidelijkste antwoord en hoopt dus dat de topicstarter begrijpt wat hij bedoeld.
In principe moet je voor je mobo gaan zitten met de pinnen (om alles aan te sluiten) aan je rechterhand.
De stekkertjes moeten vervolgens met de letters naar jou toe op het mobo gezet worden.
* bazs2000 geeft niet het duidelijkste antwoord en hoopt dus dat de topicstarter begrijpt wat hij bedoeld.
mja, ik snap het wel een beetjeOp zaterdag 29 september 2001 13:59 schreef bazs2000 het volgende:
Ja, sommige dingen zitten qua logica raar in elkaar. (KT7(a) bijvoorbeeld)
Het is eigenlijk gewoon een dikke kabel met alle kabeltjes aan elkaar en daarna splitten ze zich op naar kleinere kabeltjes. Dus het zit erg vaag als je de ^s bij plus doet.
Ik denk dat je een Inwin kast bedoeld. Die heb ik ook met een asus a7v133 erin. Bij mij zitten sommige stekkertjes ook raar en zelfs ondersteboven. Je moet het gewoon ff proberen. Er kan echt niet veel mis gaan.
Oooow, zit alles in een bundel... Nu snap ik het... 
Ik ging er vanuit dat het allemaal losse draden waren, vandaar de opmerking:"Het zit zo vreemd".
Dit veranderd overgens niets aan mijn eerdere advies hoor.
Ik ging er vanuit dat het allemaal losse draden waren, vandaar de opmerking:"Het zit zo vreemd".
Dit veranderd overgens niets aan mijn eerdere advies hoor.
naja, ik ga er maar van uit dat de ^s plus is en ik denk ook niet dat er veel fout kan gaan. Verder staat op de PC Speaker een ^ zonder S bij de rode draad. En MEESTAL is dat plus.
Pagina: 1