Welk Force Feedback Racestuur???

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Leuk ga je Need 4 Speed 5 (porsche nogwat) spelen, (is die al te koop dan!?!? ;))

:9WAT EEN GAAF SPEL IS DAT ZEG!!! :P

En omdat ik dit spel zo bruut vind, wil ik er graag een stuur bij kopen...Wat is de beste volgens jullie???

ThnX

PS: er is hier vast wel eens een thread over geweest, maar de GOT search functie is naar #@%%$@

Verwijderd

ACT-Labs Force RS, kost wel 400,- tot 450,- maar is wel het beste FF-stuur

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik speel zelf met de MSSWFFW (MicroSoft SideWinder Force Feedback Wheel) en dat bevalt me heel goed! 300 piek ofzo...

Verwijderd

IK heb ooit eens ergens een gerucht gehoord/gelezen ik meen in dat blaadje van Realgamer of zoiets dat er een nieuwe generatie FF-stuurtjes aan zit te komen. Kan iemand dat bevestigen?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
/me en mijn collega hier tegenover me, hebben allebei een Thrustmaster Force GT. Dit stuur heeft de beste pedalen en een vrij goed stuur en is ook nog eens lekker betaalbaar. +/- 225 piek.

Verwijderd

Ivo; dat stond idd in een RG (december ofzo) met erbij dat ze in het volgende nummer zouden testen, mooi niet dus, ik heb ff wat webmasters gemaild (ACT-labs, force-1, MS-hardware e.d.) en die weten ook nergens van, lijkt me onzin dus, zou ook niet weten wat voor quantum leap er nu zou moeten uitkomen voor FF

Verwijderd

TNX Retardo, weet jij misschien ook waar je dat stuurtje van ACT-Labs kan kopen in Nederland?

Verwijderd

Ivo; je kunt hem oa bestellen bij Dimension Plus in Groningen op http://www.dimensionplus.nl , je kunt ook ff de distibuteur (CD contact data) bellen voor een winkel bij jou in de buurt (kan het telefoonnummer ff niet vinden, is ook ooit eens voorbijgekomen op tweakers (niet GOT, gewoon t.net), dus ff zoeken), overigens kost ie zover ik weet nergens in een fatsoenlijke winkel (dus niet een of andere Harry die ze in de garage verkoopt) minder dan bij Dim. Plus (349,- incl. rembours), je kunt hem ook uit Canada halen, direct van ACT-Labs op www.act-labs.com , maar dat kost je wel iets van $75 aan verzendkosten, misschien een idee voor powershopping (kopen met een grote groep, zodat de kosten voor verzending relatief lager worden)??

• MP3-Junky
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met de Guillimot Force Feedback????

grtx

Verwijderd

MP3-Junky; de guillemot (niet de nieuwe ferrari maar de ouwe) heb ik zelf nooit in m'n handen gehad, maar de reviews verschillen nogal...van slecht tot...verschrikkelijk slecht.

• MP3-Junky
  • Niet online
Ik bedoel die ferrari ja...
Daar zijn de reviews toch niet zo slecht van?
(afgezien van de pedalen, maar die zeiken ze bij bijna elk stuur af)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik ben zelf ook van plan om er eentje te kopen, na NFS5 (demo)heb ik het helemaal te pakken :9 en sturen en schakelen met key is jezelf goed zieken.
Mp3Junkie, al wat gekocht?
Zie ter trouwens heel goed uit, die ACT-labs.

Niet op voorraad.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03

Verwijderd

Ik heb die Logitech ook, is wel een fijnstuurtje.....

Niks op aan te merken
Pagina: 1