Toon posts:

SB Live Audigy...is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

ik vroeg me af of die Sb Live audigy nou veel verschil zou maken met mijn huidige SB Live player...Iemand enig idee?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:25
in volgorde: nee, ja

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

licht helemaal aan waarvoor je m gebruikt, maar ik vind het meer een update op de live, wat de anderen er ook van mogen zeggen. niet waard om te upgraden

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Wallie
  • Laatst online: 21:55

Wallie

Herr

Tja, de Audigy heeft een line-out met voorversterker, dus niet zo'n zacht signaal als uit de Live.
Verder natuurlijk de firewire aansluiting (wat je er ook mee moet...), en ik hoop dat hij niet de busmasterproblemen heeft zoals de Live dit had (voornamenlijk met die via-chipsets).
Dan wordt het misschien een leuke opvolger voor mijn SB64 :).

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Yesss ik ga een Platinum EX halen, ik heb nu een SB Live 1024 en die levert gewoon te weinig voor mijn Sennheiser.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 29 september 2001 15:40 schreef SiCnEsSs het volgende:
Yesss ik ga een Platinum EX halen, ik heb nu een SB Live 1024 en die levert gewoon te weinig voor mijn Sennheiser.
Jij gaat een kapitaal neertellen omdat de hoofdtelefoonuitgang niet goed is? Je moet ook een externe hoofdtelefoon versterker gebruiken. Koop een simpel mengpaneeltje ofzo, en je bent klaar :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef Exirion het volgende:

[..]

Jij gaat een kapitaal neertellen omdat de hoofdtelefoonuitgang niet goed is? Je moet ook een externe hoofdtelefoon versterker gebruiken. Koop een simpel mengpaneeltje ofzo, en je bent klaar :)
Hoe duur is een hoofdtelefoon versterker dan pcies?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 29 september 2001 15:42 schreef SiCnEsSs het volgende:
Hoe duur is een hoofdtelefoon versterker dan pcies?
Ze zijn simpel zelf te bouwen, maar van winkelprijzen heb ik geen idee. In ieder geval heb je een mengpaneeltje voor zo'n 150 a 200 piek, en als een niet belachelijk hoogohmige headphone hebt dan is dat ruim voldoende.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:44 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ze zijn simpel zelf te bouwen, maar van winkelprijzen heb ik geen idee. In ieder geval heb je een mengpaneeltje voor zo'n 150 a 200 piek, en als een niet belachelijk hoogohmige headphone hebt dan is dat ruim voldoende.
:o Sennheiser HD580

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 29 september 2001 15:54 schreef SiCnEsSs het volgende:
:o Sennheiser HD580
Die is 300 Ohm.. Ik heb er een HD590 van 120 Ohm op gehad, maar het verschil zal best groot zijn denk ik.

• P5ycho
  • Laatst online: 00:25
ik doe het mooi via m'n denon pma-2000r (ook HD-580), want rechtstreeks op de line-out van de SBLive! is het compleet niet aan te horen.

als je een SB audigy platinum EX koopt omdat je denkt dat je hd580 beter gaat klinken word je flink genaaid. kun je beter een externe DAC aansturen via optische uitgang en dat doorlussen aan je versterker. (mits je een beetje een goede verdterker hebt natuurlijk, een sony 'allesineen' hifisetje doet het echt niet beter)

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Sony DB940 Receiver
Pagina: 1