Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

S3TC in UT met det 5.08??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had me laten vertellen dat je met de detonator 5.08 driver S3TC kon aanzetten in unreal. Voor alsnog (als ik dit probeer) draait het voor geen meter en ziet er net uit. Lijkt wel software mode.

Hoe gaat dit in z'n werk.

Anyone.

(oh ja , asus 6600 + athlon 600+ K7m+ 128MB)

Ciao a tuti

Verwijderd

Gaat volgens nog niet, s3tc draait alleen in metal voor de Savage's.
DXTC voor d3d zit helaas nog niet in UT, hopelijk veranderd dat nog eens, want het ziet er wreed uit.
Update: ik lees op riva3d iets anders, dat iemand namelijk een s3tc level van Unreal kon draaien, ik zal er eens induiken.

Verwijderd

Volgens mij is die 5.08 driver dus helemaal niet bedoeld voor win2k of win9x, op reactor central, waar het nieuwsbericht vandaan komt zeggen ze ook dat het voor NT4 is, dus volgens mij ligt het daaraan

Verwijderd

5.08 driver is voor w95/98 5.06 is voor win2000/nt
s3tc lukt volgens de moderator van deze site alleen met s3tc levels van Unreal in Unreal, s3tc levels van UT heeft hij nog niet geprobeerd, ik wel en dat lukte niet, ook niet met een s3tclevel van Unreal in UT, s3tc levels van Unreal in Unreal heb ik nog niet geprobeerd, zal ik nog eens proberen.