Geen inspiratie
Ik weet iig dat hier meer topics over gaan
Mother, will they like this song?
--> [forum=15] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik zie niet zo snel iets staan. Heb je een voorbeeldje?
iets naar onder scrollen iop die page staan wat smileysOp zaterdag 29 september 2001 14:57 schreef havana het volgende:
Ik zie niet zo snel iets staan. Heb je een voorbeeldje?
[edit]
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#12
hier staan die smileys die niet zo mgen worden gebruikt
dies standaard ubb vlgns mijOp zaterdag 29 september 2001 15:04 schreef The Legend het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij nietOp zaterdag 29 september 2001 15:08 schreef DR het volgende:
[..]
dies standaard ubb vlgns mij
Ik ben toch malle pietje niet!
dan horen we het dalijk wel van de kennersOp zaterdag 29 september 2001 15:11 schreef The Legend het volgende:
[..]
Volgens mij niet
JaOp zaterdag 29 september 2001 15:12 schreef DR het volgende:
[..]
dan horen we het dalijk wel van de kenners
Wat boeit je dit eigenlijk?Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef quility het volgende:Weet iemand of hier rechten voor zijn aangevraagd dan??
Bij mijn weten is de gebruikte smiley eigendom van T.net . Degene die de toestemmingen regelt is bij mijn weten Floris. Die kan daar dus meer over vertellen.
Had ik lekker toch gelijkOp zaterdag 29 september 2001 15:12 schreef DR het volgende:
[..]
dan horen we het dalijk wel van de kenners
Ach die smiley is iig verkeerd. Het moet zijn "Five is uit elkaar
"
ROFLOp zaterdag 29 september 2001 16:10 schreef IceStorm het volgende:
Ach die smiley is iig verkeerd. Het moet zijn "Five is uit elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
lolOp zaterdag 29 september 2001 16:10 schreef IceStorm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
yep jij had gelijkOp zaterdag 29 september 2001 16:08 schreef The Legend het volgende:
[..]
Had ik lekker toch gelijk![]()
IDDOp zaterdag 29 september 2001 16:10 schreef IceStorm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Het had eigenlijk moeten zijn "Eindelijk is five uit mekaar.."Op zaterdag 29 september 2001 16:34 schreef Copyman het volgende:
[..]
IDD
is copyright toch ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Five is nu pas uit elkaarOp zaterdag 29 september 2001 16:48 schreef pier het volgende:
[..]
Het had eigenlijk moeten zijn "Eindelijk is five uit mekaar.."![]()
is copyright toch ?
gvd, 3 keer achter elkaar server hangup
die smileys hebben ook wel verdacht veel de zelfde naam als je gaat kijken bij de eigenschappen van het plaatje (alleen hebben ze er emoticon- voorgezet) en gehost op www.musicremedy.com
en als je dus op www.musicremedy.com gaat kijken zie je dus dat ze daar de emoticons en het nieuws LETTERLIJK van hebben overgenomen.
De werkelijke schuldige is dus eigenlijk www.musicremedy.com
en op www.musicremedy.com vind je nog meer tweaker-smileys dan op zoekmp3/vindmp3.nl
stelletje leechers
www.musicremedy.com is van iemand uit Nijkerk dus waarschijnlijk vond ie de emoticons zo mooi om ze op zijn eigen site te gebruiken:
en als je dus op www.musicremedy.com gaat kijken zie je dus dat ze daar de emoticons en het nieuws LETTERLIJK van hebben overgenomen.
De werkelijke schuldige is dus eigenlijk www.musicremedy.com
en op www.musicremedy.com vind je nog meer tweaker-smileys dan op zoekmp3/vindmp3.nl
stelletje leechers
www.musicremedy.com is van iemand uit Nijkerk dus waarschijnlijk vond ie de emoticons zo mooi om ze op zijn eigen site te gebruiken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| musicremedy.com Martijn Hoogma Martijn Hoogma ############ Nijkerk, ## #### NL Phone: +31 33 ####### Email: ######@mail.com |
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Hey die mp3 site kende ik nog nietOp zaterdag 29 september 2001 12:38 schreef martijn12345 het volgende:
Ik moest even iets opzoeken op vindmp3.nl en wat zie ik daar.
Ze gebruiken dezelfde icoontjes als tweakers tussen de tekst door.
Zijn die iconen vrij te gebruiken, of zijn gejat ?
Op die site staan echt in elk topic de icoontjes van GoT/t.netOp zondag 30 september 2001 18:31 schreef SWINX het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 musicremedy.com Martijn Hoogma Martijn Hoogma ############ Nijkerk, ## #### NL Phone: +31 33 ####### Email: ######@mail.com
Pagina: 1