Wat is er toch met/bij Enermax gebeurd?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Enermax stond altijd bekend als het merk met de zeer stille en zeer hoogwaardige voedingen. Nu is er met de kwaliteit niet zoveel gebeurd maar wel met het geluid. Veel mensen zullen wel afweten van de fabricage fout die in de 350 watt versie (EG365P-VE) zat waardoor dus de fan op een te hoog toerental bleef draaien en daardoor veel teveel herrie maakte. Nu ben ik ook een bezitter van zo'n 350 watt model en ook ik heb een nieuwe kap gekregen, maar de herrie is niet minder geworden. Mijn toerental is wel gedaald van 2200 toeren naar 1600 toeren bij volle belasting van mijn CPU, maar het geluid is totaal niets afgenomen...

Wat is er toch gebeurd met Enermax dat ze van de fabrikant van een van de stilste voedingen naar de fabrikant van ik mag wel zeggen voedingen in de middelklasse gegaan zijn (qua geluid)..

Zeer slechte zaak, ik heb er bijna spijt van dat ik zoveel geld heb uitgegeven voor dat ding. Mijn oude no-name voeding was nog stiller! :(

Verwijderd

Enermax gaat alleen nog een modellen met PFC (Power Factor Corretion) leveren en de EG365P-VE gaat er dus ook uit.
De nieuwe modellen zijn wel stil.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 12:37 schreef TweakShop het volgende:
Enermax gaat alleen nog een modellen met PFC (Power Factor Corretion) leveren en de EG365P-VE gaat er dus ook uit.
De nieuwe modellen zijn wel stil.
Hmmm... iemand een Enermax kopen? :)