Toon posts:

Is het tweakers-forum triest? Wat vind jij.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind ergens van wel, hoewel ik er zelf vaak leuk aan mee doe hoor, laat ik dat ff voorop stellen.

Zoiets van: hoe is je 3DMark score? Ergens is dat toch vrij triest: opscheppen over hoe goed je het hebt. Blijkbaar toch niet goed genoeg, want je moet erover opscheppen en vertellen hoe stoer je wel niet bent. Blijkbaar vind je jezelf nog lang niet volmaakt, want als je jezelf wel volmaakt vond had je 'scheit' aan wat andere vonden.
NOGMAALS: Zelf doe ik hier ook aan mee, dus ik ben ergens ook triest, maar blijkbaar weegt de lol op het Tweakers forum toch zwaarder dan het triest doen :).

Al niettemi9n is het Tweakers-forum toch erg handig voor je echte pc-vragen, dus geen opscheppen etc. En als je ergens mee zit kun jehet lekker lozen op het Tweakers-forum, lekker anoniem, niemand die je echt kent (uitzonderingen daargelaten).

Nog een klein verzoek: indien je op dit topic wil reageren, doe het aub dan wel redelijk. Als je je erg aangesproken voelt kun je beter niet reageren als je je daardoor niet meer kan beheersen.

Dit topic is niet geplaatst om ruzie te veroorzaken, maar juist om mensen na te laten denken en eventueel tegenargumenten te laten geven.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit topic past eigenlijk een beetje beter in Lieve Adjes. Dat forum is (o.a.) speciaal voor dit soort zaken.

En nu weer ff on-topic: ach, het is tegenwoordig vind ik best redelijk. Een tijdje terug had je wat machtsspelletjes en spierballen-verschijnselen van de crew ja, maar blijkbaar zijn ze daar mee opgehouden. Sindsdien gaat het IMHO wat beter.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik vind het tweakers-forum wel cool, want voor deskundig advies zit je op de juiste plaats.

Verwijderd

Af en toe verwacht ik te veel, maar in het algemeen krijg ik goede antwoorden op mijn vragen.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 12:26 schreef Neobazz het volgende:
Ik vind ergens van wel, hoewel ik er zelf vaak leuk aan mee doe hoor, laat ik dat ff voorop stellen.

Zoiets van: hoe is je 3DMark score? Ergens is dat toch vrij triest: opscheppen over hoe goed je het hebt. Blijkbaar toch niet goed genoeg, want je moet erover opscheppen en vertellen hoe stoer je wel niet bent. Blijkbaar vind je jezelf nog lang niet volmaakt, want als je jezelf wel volmaakt vond had je 'scheit' aan wat andere vonden.
NOGMAALS: Zelf doe ik hier ook aan mee, dus ik ben ergens ook triest, maar blijkbaar weegt de lol op het Tweakers forum toch zwaarder dan het triest doen :).

Als jij een snelle auto hebt dan ben je daar toch ook trots op..Er is een verschil tussen trots en triest . Sommige mnsen moeten 8 weken beschuit eten om een mooie vga kaart te kunnen kopen . Of ze doen hun best om alles een beetje te tweaken om hun systeem sneller te maken . Zo triest is dat niet .
triest is , neophyte quoten
Al niettemi9n is het Tweakers-forum toch erg handig voor je echte pc-vragen, dus geen opscheppen etc. En als je ergens mee zit kun jehet lekker lozen op het Tweakers-forum, lekker anoniem, niemand die je echt kent (uitzonderingen daargelaten).

Nog een klein verzoek: indien je op dit topic wil reageren, doe het aub dan wel redelijk. Als je je erg aangesproken voelt kun je beter niet reageren als je je daardoor niet meer kan beheersen.

Dit topic is niet geplaatst om ruzie te veroorzaken, maar juist om mensen na te laten denken en eventueel tegenargumenten te laten geven.

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind het heel eerlijk gezegd jammer dat er een SG en HK is. Bijna alles trekt naar die fora toe, waardoor de tech fora minder aandacht krijgen, dat is jammer.

Edit: triest is het niet, dat vind ik wel van het Fok!Forum, af en toe - zo intiem als die lui daar omgaan met elkaar, is imho niet erg ehm, laatmaar zitten, straks krijg ik nog een waarschuwing :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 13:17 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik vind het heel eerlijk gezegd jammer dat er een SG en HK is. Bijna alles trekt naar die fora toe, waardoor de tech fora minder aandacht krijgen, dat is jammer.
Das misschien beter ja, om het zo te zeggen.

Verwijderd

Ik vind het een geweldig forum ;)
Voor advies kun je hier altijd zijn en dat is wel gemakkelijk :P

Ik hoop wel dat de gebruikers elkaar met respect behandelen en ze elkaar niet gaan afkaffen als ze iets fout doen of iets niet weten!!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Ik vind dat dit forum een goede database is voor allerlei computer-related zaken. Ik heb al veel antwoorden gevonden hier met de search. SG en HK vind ik wel leuk om te lezen, alhoewel in het gros van de gevallen het niveau in de HK te kinderachtig is IMHO.

Het 3d mark gebeuren vind ik zelf bijzonder triest. Puur omdat men vergeet waarom je een snelle computer met goede videokaart aanschaft: om games beter/plezieriger te spelen. Ik snap niet waarom die mensen zoveel waarde hechten aan een getal.....ik vind het een typisch "nerd" iets.

Niet dat je meteen een nerd bent als je op dit forum komt, maar er zijn van die typische onderwerp waar die echte nerdfiguren het altijd over hebben (trust me, ik kom elke week op de faculteit informatica :) )

maar ja het is gewoon 1 van de vele verschillende wereldjes (net als het voetbal-wereldje, modelbouw, etc...)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

wat te denken van zulke topics (vooral wanneer en ook nog bijgenoemd wordt wat het dan wel niet gekost heeft. (Als er na gevraagd wordt ok, maar uit je zelf dat noemen..)
[topic=227160/1/25]

maar ja tis wel leuk om te lezen soms.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

--> [forum=15] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ochja in sommige opzichten is het wel triest maar wat moet je anders?? Een beter tech forum is er niet...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 15:39 schreef quility het volgende:
Ochja in sommige opzichten is het wel triest maar wat moet je anders?? Een beter tech forum is er niet...
Die zijn er zat...

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef saviour het volgende:

[..]

Die zijn er zat...
Ben ik niet van mening!!!

mjah geen zin in een vette flame war dus ik houd me maar weer stil...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Edit: triest is het niet, dat vind ik wel van het Fok!Forum, af en toe - zo intiem als die lui daar omgaan met elkaar, is imho niet erg ehm, laatmaar zitten, straks krijg ik nog een waarschuwing :{
Ben ik het 90% mee eens. Al dat gedoe van "Tech posten voor die 150 posts" begint mij de strot uit te lopen, want dit is geen onzin forum waarbij je eerst 150 posts moet halen en dan word je toegelaten, dit is een hardware forum.

Die overige 10% gaat in de SG. Want de SG vind ik zelf wel meevallen, aangezien er ook een forum moet zijn voor generalis zaken zoals "Heb jij evaring met die winkel ?" en "Mag deze winkel dat ?".

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:02

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

ik vind het wel interesant.
Niet alleen de Tech-forums.
maar algemene dingen ook, gevoelige punten zoals racisme zijn bespreekbaar.
leuke dingen zoals het helpen met muziek nummers zijn ook leuk.

wat wel jammer is dat soms mensen denken dat dit een chat-box is, en dingen roepen als "mee eens, of , "nee", en dan niets onderbouwen.

maar het delen en debatten is heel leuk, en zeer interesant voor menigeen
veronderstel ik, anders waren en niet elke dag meer dan 1000 active topis

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik vind dit forum handig voor problemen en vragen over hardware, maar voor de rest zie ik het eigenlijk als 1 grote grap. Ik vind het dan ook gewoonweg triest als een tweaker opkijkt tegen een moderator, alleen maar omdat hij die naam heeft.

Ik vind het opscheppen over 3D-Mark scores enz ook zielig, het is maar net wat je voor een computer over hebt. Neemt niet weg dat die gasten van mij gewoon mogen bleren wat ze willen hoor, ik houd ze niet tegen, ik lees het toch niet.

Verwijderd

Ik wil hier niemand beledigen, maar het is al heel erg diep triest als je bijna de hele dag wat op dit forumpje zit te kijken.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Als je het hier nix aan vind zoek je toch wat anders :?

Verwijderd

Ik haat al die opschep topics , pas geleden was er nog iemand die zijn Unreal score ging posten en er bij ging vertellen dat hij zo goed was , dan denk ik echt van "Pleur op man".

Verwijderd

Ik vindt dit forum wel erg gaaf. Aleen als je 800 posts hebt moeten zommige mensen niet denken dat ze de crew zijn! ;)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
GoT = een bijna perfect mix van techtalk en gezelligheid! :) Ik ben blij dat de HK en SG er zijn! De meeste tweakers denken wel ongeveer op hetzelfde niveau, en het is daarom ook leuk om juist met hun over allerhande andere zaken te lullen! :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 20:52 schreef thefirstikke het volgende:
GoT = een bijna perfect mix van techtalk en gezelligheid! :) Ik ben blij dat de HK en SG er zijn! De meeste tweakers denken wel ongeveer op hetzelfde niveau, en het is daarom ook leuk om juist met hun over allerhande andere zaken te lullen! :)
Helaas kan ik mijn topic niet eens meer bekijken, laat staan reageren. Moet nog een paar weken wachten voordat ik daarin kan. En kijken hoe mijn topic is toegetakeld. ;(
edit:

Dat vindt ik dus wel triest, maar goed elk forum heeft wel iets...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dit is zo ongeveer het einge forum waar ik lid van ben (en ooit lid van ben geweest). Het bevalt me prima hier eigenlijk. Helaas soms wat confrontaties met een mod ofzo, maar ik weet me de laaste tijd behoorlijk goed aan te passen. :)
Een forum is pas goed als het er lekker druk is. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op zaterdag 29 september 2001 15:41 schreef saviour het volgende:

[..]

Die zijn er zat...
Die zijn er dus _echt_ geen,
zeg je dat soms omdat je wilt dat iedereen naar onzinforum komt ofzo :?

Ik vind dat goT ruled :)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Oke, dit is mijn quote dus. Ik verander hem even:

Ik vind het heel eerlijk gezegd jammer dat er een HK is. Bijna alles trekt naar dat forum toe, waardoor de tech fora minder aandacht krijgen, dat is jammer. Over SG kan ik alleen maar zeggen: moderate de boel meer en strenger. Dat hele huiskamer gedoe vind ik meer iets om te forwarden naar de database van Fok! zijn onzin forum. Dit staat toch op dezelfde server? Dus, why not? Dan houd je mooi de tech waar het hoort.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 23:57

Killjoy

Klingon lawn products

Is het triest of niet/ Lastige vraag. Ik zou liever hebben dat je iets specifieker zou zijn. Welke onderdelen zijn triest, bijvoorbeeld.

Een antwoord op jouw stelling is namelijk altijd persoonlijk. Om genuanceerd te kunnen antwoorden, zal ik een analyse moeten geven van alle verschillende forums (fora?). Zelfs dan nog is het een subjectieve mening.

Tweakers forum triest? Nou, valt wel mee. 't is wel een feit dat hier een bepaalde soort mensen rondhangt. Maar ja, het voorziet in een behoefte, en is dus niet overbodig.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 12:26 schreef Neobazz het volgende:
Natuurlijk vind je 'trieste' reacties maar dat is slechts een onderdeel van het geheel zoals je dat overal in de 'maatschappij' treft.
'Tweakers-Forum' is natuurlijk een beperkte afspiegeling van de maatschappij maar bij lange na niet de slechtste :) .

De voorbeelden door jou aangehaald -het pochen of opscheppen over al dan niet bestaande systemen en andere uitzonderlijke kwaliteiten- behoort m.i. bij een leeftijds-groep die Tweakers in grote mate frequenteert namelijk de jeugdigen die nog druk aan het puberen zijn ;) .

Puberen brengt een grote mate van onzekerheid met zich mee en die valt ten dele te bestrijden door je te meten aan anderen en dat levert dan 'topics' op als "hoe lang ben jij"; "hoe kort is je vriendin" en "hoe lang is hij..." ;).

Niks mis mee dacht ik, want zelf gepubert-hebbende, lees ik daar met genoegen -met een grote glimlach- om heen :) !!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op zondag 30 september 2001 02:11 schreef koekoeksjong het volgende inzichtvolle verhaal:
Inderdaad. Prachtig verwoord. Veel van dat gebeuren is denk ik ook leeftijdsgerelateerd. Patsen met nummertjes. :P

die fase heeft waarschijnlijk iedereen wel eens voor een bepaalde tijdsduur gehad. Het laten zien dat jij iets hebt wat beter/sneller is dan wat anderen hebben.

Sommigen komen ook op "gevorde" leeftijd daar niet helemaal uit, maar dat zal wel milieu gerelateerd zijn.

Ik kan me er niet druk om maken, glimlachen idd wel. :)

Aannames zijn fataal.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Bij sommige dingen denk ik wel es van sjeez.. |:( , zoals hoeveel harddisk space heb jij nog vrij, maar verder, kan er wel om lachuh! :)

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 13:08 schreef Bart Decker het volgende:

[..]
Triest is Neophyte quoten >:)
Zoiets \/ >:) Let niet op die eerste quote, dies van Snoep Hondje Hond.
Pagina: 1