tssssssssssssss, waar slaat dit nu op dan?
Okay, okay, het is niet erg duidelijk, daar ben ik het mee eens.
Deze 'waarschuwing' kwam ik tegen tijdens het spelen van Asterdoom...
Ik had gehoopt dat sommigen het zouden herkennen,maar helaas.
Deze 'waarschuwing' kwam ik tegen tijdens het spelen van Asterdoom...
Ik had gehoopt dat sommigen het zouden herkennen,maar helaas.
Mag jij Amsterdoom spelen??? wauw, ikke niet... VEEEL te geweldadig
Ik ben van mening dat ik het eerst gespeeld moet hebben wil ik er over kunnen oordelen.
Verwijderd
Toen ik die reclames op TV zag, had IK al genoeg gezien. Doet me denken aan zo'n ander fantastisch(
) spel: A2-Racer
Het is duidelijk voor kinderen en mensen die nog nooit een shooter gespeeld hebben.
Verwijderd
Ik kan het best trouwens best begrijpen hoor, Zetje01!
Soms zet ik ook de meest stompzinnige spelletjes op mijn HD-tje uit nieuwsgierigheid.
Soms zet ik ook de meest stompzinnige spelletjes op mijn HD-tje uit nieuwsgierigheid.
Verwijderd
GDI-Dombo: Jij vindt alles een kutspel behalve FS
Verder is dit spel best te spelen voor kleine kinderen die ook eens een 3d-shooter willen, en de grafics vallen best wel mee voor zo'n laag budget....wees blij dat nederland iets uitbrengt op game gebied...
Verder is dit spel best te spelen voor kleine kinderen die ook eens een 3d-shooter willen, en de grafics vallen best wel mee voor zo'n laag budget....wees blij dat nederland iets uitbrengt op game gebied...
Dan 't niet zo fantastisch is, is alleen maar
goed voor veel mensen met jonge kinderen. Die hebben vaak maar een simpel computertje waar de install van UT niet eens op draait
.
goed voor veel mensen met jonge kinderen. Die hebben vaak maar een simpel computertje waar de install van UT niet eens op draait
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Dank je, groen mannetje. Trouwens, het was niet eens op mijn pc, maar bij een kameraad van me, die heeft een eeehhhmmm... evalutie-kopie, zeg maar...
Pagina: 1