Ik heb geen idee of dit mag hier. Ik kan het niet echt direct ind e FAQ terugvinden, maar me vader wil graag een flash-animatie van een site halen. Kan dit wel? Of moet dit met de maker van de site geregeld worden?
Verwijderd
Ik zou het inderdaad vragen als je zelf die animatie wilt gebruiken. Het heeft hem vast veel tijd gekost, en als je het vraagt heb je nog de kans dat je de originele .fla kunt krijgen misschien?
Komt die niet als swf in je temporary internet files te staan?
Zo heb ik er toch al eens enkele teruggevonden!
Zo heb ik er toch al eens enkele teruggevonden!
Verwijderd
als je de swf wilt hebben is het niet zo moeilijk, typ gewoon de url in DAP, Getright, Go!Zilla etc en je hebt de movie.
Wil je de movie nog bewerken, dan moet je em nog cracken, en.......... dat kan ook
Maarre ik denk niet dat je zomaar een flash movie van een site kan gebruiken zonder het aan de eigenaar te vragen, en meestal zal ie er geld voor vragen.
Wil je de movie nog bewerken, dan moet je em nog cracken, en.......... dat kan ook
Maarre ik denk niet dat je zomaar een flash movie van een site kan gebruiken zonder het aan de eigenaar te vragen, en meestal zal ie er geld voor vragen.
Het kan wel, maar is hetzelfde als de sourecode van iemands pagina copy pasten. Mag dus officiel niet. Je kan wel toestemming vragen om het te mirroren in ruil voor creds.
|{ brrr }] |
En waar is die URL te vinden danOp zaterdag 29 september 2001 13:39 schreef JunkyJaz het volgende:
als je de swf wilt hebben is het niet zo moeilijk, typ gewoon de url in DAP, Getright, Go!Zilla etc en je hebt de movie.
Sorry HOOROp zaterdag 29 september 2001 18:10 schreef rickmans het volgende:
inde broncode of zo...
Laat ik wel bij voorbaat zeggen dat als je het doet een wederom nieuwe trieste definitie geeft aan het word loser in elk opzicht.
|{ brrr }] |
hear hear!Op zaterdag 29 september 2001 20:25 schreef Yellow het volgende:
Laat ik wel bij voorbaat zeggen dat als je het doet een wederom nieuwe trieste definitie geeft aan het word loser in elk opzicht.
hmmm, volgens mij zit ik hier steeds minder vaak
inderdaad
Wees verantwoordelijk voor je eigen daden
enOp zaterdag 29 september 2001 20:25 schreef Yellow het volgende:
...als je het doet een wederom nieuwe trieste definitie geeft aan het word loser in elk opzicht...
tja......me vader wil graag een flash-animatie van een site halen...
"You're only as good, as what you did last week."
Tja overheen gelezen, maar nog immer denk ik zo
maarja als het voor prive gebreuk is, okay .... tja ... when
maarja als het voor prive gebreuk is, okay .... tja ... when
|{ brrr }] |
Verwijderd
Lieve maria,Op zaterdag 29 september 2001 12:21 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
maar me vader wil graag een flash-animatie van een site halen.
Een goede vriend van me is errug verliefd op een meisje, wat moet die doen ??
Gewoon die chick wegjassenOp zondag 30 september 2001 14:36 schreef Tizzwat het volgende:
[..]
Lieve maria,
Een goede vriend van me is errug verliefd op een meisje, wat moet die doen ??
![]()
Het kan zijn dat er geen wachtwoord op de animatie zit, en dan kun je 'm gewoon rippen.
zeg, breng 'm nou niet op ideeen he?!Op zondag 30 september 2001 14:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Het kan zijn dat er geen wachtwoord op de animatie zit, en dan kun je 'm gewoon rippen.
Verwijderd
en als er een wachtwoord erop ziet kan je em alsnog rippenOp zondag 30 september 2001 14:43 schreef cREATiVe8500 het volgende:
rippen = triest..als je em wilt gebruiken..
rippen rules..als je ervan wilt leren (codes/volgordes etc)
wat ej ook kan doen is gewoon naar http://www.flashkit.com gaan en eens een kleine poging tot je best doen om flash zelf te leren!!
rippen rules..als je ervan wilt leren (codes/volgordes etc)
wat ej ook kan doen is gewoon naar http://www.flashkit.com gaan en eens een kleine poging tot je best doen om flash zelf te leren!!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Pagina: 1