Toon posts:

The Sims - Vragen !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha medeGekken !

Ik heb nu The Sims en da's best wel verslavend. Maar er zijn een paar dingen die ik nog niet helemaal snap, heb nl. geen handleiding erbij (hoe zou dat nou komen ;))

1) Hoe kan ik een auto krijgen/kopen?
2) Ik heb de buurvrouw verleid >:) maar hoe krijg ik haar zover dat ze bij mij komt wonen?
3) Zijn er ook andere manieren om geld te verdienen. Dat werken voor geld schiet niet zo hard op.
4) Zijn er ook nederlandse guides online?
5) Kan ik andere sims ook vermoorden? >:)
6) Wat zijn de cheatcodes?

Wie weet hier de antwoorden op, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze website ken je alle codes voor the sims vinden!Op al je andere vragen heb ik gen antwoord!
www.cheatplanet.com

Oh ja,heb zelf ook nog un vragie:Hoe kan je muren weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe maar de ctrl ingedrukt houden om muuren weg te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alvast bedankt. Iemand nog antwoord op de andere vragen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

1) Niet
2) Nog meer verleiden. Zorgen dat ze genoeg gegeten heeft en blij is. Dan kun je trouwen. Je kunt trouwens ook je buurMAN verleiden :)
3) Gewoon alle gezinsleden laten werken. En dan genoeg promotie maken. Dan schiet het wel op. Neem wel een werkster aan. Die komt dan elke dag voor 10 gulden per uur twee of drie uurtjes de boel schoonmaken. Dat scheelt een boel geërger voor je Sims.
4) Geen idee. Ik heb ze niet nodig.
5) Helaas niet :(
6) Al beantwoord. Je hebt ze alleen niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He Kolky, Bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel mensen vermoorden. >)
Bouw een zwembad, maak een trappetje.
Laat iemand zwemmen, haal het trappetje weg.
En nu wachten tot hij moe is en hij gaat vanzelf dood. Leuk zicht trouwens >).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, errug kewl. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ja, als je een kind hebt en je wil ervan af zonder hem te vermoorden, moet je hem gewoon geen vreten geven, niet laten slapen, hem niet naar school laten gaan enz.. enz.. dan peert ie hem vanzelf het leger in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, zijn alle Sims spelers zulke sadisten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Shit, heb nog niet genoeg geld voor een zwembadje...
Zit op school terwijl ik dit verzin, maar kun je een radio in het zwembad `bouwen` >:) ?
Revolution: Ja ;)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn zwembad indoor :) met naast het zwembad zo'n finess ding een luie bank met een plasma tv, stereo toren, biljart tafel en een barbeque. dat is heerlijk relaxt. mijn vrouw gaat s'avonds werken ..hehehe.. heb ik mooi alle tijd om lekker vreemd te gaan met de buurvrouwen :) alleen moeten die "bezoekers" eens met hun poten van mijn vreten afblijven de aso's. van de buitenkant lijkt mijn huis meer op een sporthal, zo groot is ie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 02-10 16:01
en voor wie The Sims nog een beetje wil tweaken: wheeler.explosive.nu/simstweaker123.zip

*ach ja, als je een beetje werk van een proggie hebt gehad wil je ook dat mensen het downloaden, niet waar? :)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XL79
  • Laatst online: 03-08 20:14
doen de The Sims het trouwens wel onder win2k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

En in win98 dan?

Bij mij hangt ie steeds na een paar seconden, meestal al met opstarten soms iets later, hele systeem hangt dan, en als er op dat moment geluid is (meestal wel) dan wordt dat constant herhaald.

Is dus een illegaaltje, maar ik wil het spel wel eerst spelen voordat ik hem koop, ben al te vaak met een demo genaaid.

F.

editLaat maar, na andere drivers geinstalleerd te hebben voor videokaart werkte die perfect, misschien heb ik het nog niet lang genoeg gespeeld maar erg boeiend vind ik het(nog) niet.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jernst
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Heb op een pc win98 en windows 2000 staan, moet bij het opstarten kiezen welke ik wil, hij draait bij alle 2 gewoon goed.
Pagina: 1