IRC ban.. hoe IP nummer te veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• dickus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 12:18
Ik heb een ADSL aansluiting bij planet en ben de afgelopen week bezig geweest om wat friends aflevering te downloaden via IRC. Dat ging prima, alleen werd ik plotseling gebanned. Bij navraag bleek ik 5 waarschuwingen genegeerd te hebben voor flooden, hoewel dit absoluut niet het geval is.

Ik heb de waarschuwingen niet gezien omdat ik halverwege naar een uitdraai van !list was gescrolled. Moderator was erg zielig bezig en wilde mijn permanente ban niet ongedaan maken.. Om een lang verhaal kort te maken.. hoe verander ik simpel mijn IP adres tijdelijk, of is er een andere mogelijkheid? :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het kan wel, maar dan bestaat de mogelijkheid dat ze je even hard weer bannen. Want het faken van een IP adres mag bij de meeste netwerken niet.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Normaal is zo'n ban op user adres... misschien mirc opnieuw installen en een andere user adres pakken? :?

Weet niet of het werkt...

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 12:07 schreef Marv het volgende:
Normaal is zo'n ban op user adres... misschien mirc opnieuw installen en een andere user adres pakken? :?
Neuh, je kunt gewoon bannen op IP hoor.
Maar goed, terecht of onterecht, als zij jou daar niet meer willen hebben is dat hun goed recht. Heel spijtig voor je, maar het is hun eigendom, zij kunnen toelaten wie ze willen.
Met dit soort dingen willen we je op GoT niet helpen, voornamelijk om voornoemde reden.
Het spijt me, maar deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.