ASUS V6600 Deluxe S-VHS

Pagina: 1
Acties:

• Dala
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:22
dit topic heb ik ook al bekenen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/60026/1?limit=250/

maar gezien dat dit vorig jaar is en ik dat programma heb uitgeprobeert maar het werkt echt slecht (ook slechte kwaliteit) weet iemand anders een methode om mijn ASUS V6600 aansluiten op mijn TV via de S-VHS aansluiting, bij mij is het nog al slechte kwaliteit en een gedeelte van het beeldscherm valt weg,

alvast bedankt :)

• Dala
wazig de edit functie werkt niet?

nou ja okee dan doe ik het zo, mijn S-VHS kabel heeft maar 4 pinnetjes (is dat genoeg of is het daardoor dat hij slechte kwaliteit heeft :? )

• Dala
*schop

Verwijderd

Welke drivers gebruik je ? Met de juiste detonators heb je helemaal geen extra programma's nodig en dat gedeelte dat wegvalt ligt wellicht aan het instellen van de juiste resolutie voordat je de tvout aanroept.

• Dala
op een of andere manier werken de detonater drivers niet (krijg een error 10 als ik mijn video kaart kies?) maar bij de detonater, welk progie gebruik je er dan voor?

Verwijderd

Welk proggie ? Gewoon de driver zelf. Wanneer krijg je die error, kan je de driver wel voor normaal gebruik gebruiken ?
Anders moet je even wat verschillende proberen, voor elke configuratie is er weer een andere passende detonator.
Ik gebruik zelf 10.80 met een GF2MX, maar misschien kan iemand met een 6600 die jij hebt nog even reageren welke oplossing hij gebruikt.

• Dala
nou als ik mijn detonater install(Win2k) opstart dan kna ik mijn grafische kaart kiezen, en dan hangt ie en zegt ie error 10, en hij reboot

en met dat programma bedoel ik, hoe kan ik anders het op de TV krijgen? moet ik dan gewoon slepen erheen?

• Dala
vooor de mensen die de search gebruiken:

laatse update,

ik heb de detonater drivers geinstaleert en bij advanced properties staat bij mijn asus zooi dat ie geen TV vindt en de Detonater wel, dus nu werkt het zonder progie op mooie kwaliteit, dus is dit het probleem, download gewoon die detonater driver en gooi dia ASUS zooi weg :)

bedankt voor de hulp

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

bij mij werkt dus die Asus wel en die detonator zooi niet

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Dala
ja bij mij werkte ook alleen maar een versie die ik ergens op tweakers vond die alleen maar gemaakt was voor windows 2k (het was oook niet de nieuwste)

edit:

even aardig geweest
NVmax 3.00.62 Beta
Pagina: 1