@home failliet?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
check tweakers.net maar, zou mooi kloten zijn voor @home gebruikers. Heb zelf chello, en ben ook wel eens bang geweest voor zon doemscenario...
Maar het schijnt dat de gebruikers er een hinder van zullen ondervinden...

Eerst cistron nu dit. Het lijkt wel alsof alle goeien failliet gaan

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Wildfire

Joy to the world!

Wij Nederlandse @Homers hoeven ons nergens druk om te maken. Excite@Home is failliet, niet Essent. En in Nederland is 90% van @Home is handen van Essent.

Dit is al vaker kenbaar gemaakt, wij hebben hier zo goed als niks met Excite@Home te maken.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

dus @homers niet voor de trein springen allemaal !

>:)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
k, da scheelt alweer ;)
maar wat zijn de banden tussen essent en excite dan.. ik nie snaapen :?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Wildfire

Joy to the world!

Ben ik effe blij dat @Home Benelux zelfstandig is... want mijn @Home aansluiting missen is gewoonweg geen optie.

Stel je voor dat Chello het overneemt, of erger nog: Casema... arghh!!!!!! ;(

Maar gelukkig kunnen wij hier in Nederland nog lekker verder surfen met > 300 kilobyte/sec en strakke ping! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Niets aan de hand voor de gebruikers in nederland..
Zolang Essent maar geld blijft verdienen zitten wel hier wel goed.

edit: een spellingscontrole voor in IE zou wel handig zijn

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 11:54 schreef DarkShadow het volgende:
k, da scheelt alweer ;)
maar wat zijn de banden tussen essent en excite dan.. ik nie snaapen :?
Lees dit maar ff:

http://www.home.nl/corporate/pers.php3?PERSID=35

:)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op zaterdag 29 september 2001 11:51 schreef -Marco- het volgende:
dus @homers niet voor de trein springen allemaal !

>:)
Haha trein en @home? Doet me ff denken aan die reclame van @home waar werd gezegd dat @home zo snel was als een trein, nu springen ze ervoor :)

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 13:20 schreef ni_be het volgende:

[..]

Haha trein en @home? Doet me ff denken aan die reclame van @home waar werd gezegd dat @home zo snel was als een trein, nu springen ze ervoor :)
Correctie: @Homers zitten in die trein hoor! :7

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• PolarBear
  • Niet online
Excite@home, gevestigd in Redwood USA, is een Amerikaans bedrijf met een notering aan de Nasdaq. @Home Benelux, gevestigd in Amsterdam is een BV waarvan het grootste deel van de aandelen in handen is van Essent Kablecom, gevestigd in Groningen. Excite@Home levert de kennis en software aan voor @Home Benelux en nog een aantal spin-offs in Australie en Japan.

@Home Benelux is dus NIET falliet, omdat Essent grootaandeelhouder is van @Home Benelux. Verder zal Excite@Home ook verder gaan, At&T zal het gewoon overnemen. 3.8 miljoen klanten laat je echt niet zomaar gaan hoor. Bovendien zijn er geen banden tussen Excite@Home en Essent alleen dat de laatste aandelen heeft overgekocht, wat een bewijs is dat Essent in de toekomst van @Home benelux gelooft.

Dat @Home Benelux wordt overgenomen door Chello lijkt me een vrij onmogelijke zet, ten eerste moet Essent zijn aandelen dan verkopen en moet Chello ergens geld vandaan halen :D. Andersom lijkt me een meer realistisch optie. Bovendien ligt de snelheid niet alleen aan de ISP maar ook aan de beheerder van het TV/Radio netwerk, hoe moderner het netwerk, des te geschikter het is voor Kabel Internet.

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Op zaterdag 29 september 2001 13:06 schreef Ransweijck het volgende:
Niets aan de hand voor de gebruikers in nederland..
Zolang Essent maar geld blijft verdienen zitten wel hier wel goed.

edit: een spellingscontrole voor in IE zou wel handig zijn
Stel het voor aan Microsoft. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48

sll

Op zaterdag 29 september 2001 14:25 schreef PolarBear het volgende:
Dat @Home Benelux wordt overgenomen door Chello lijkt me een vrij onmogelijke zet, ten eerste moet Essent zijn aandelen dan verkopen en moet Chello ergens geld vandaan halen :D. Andersom lijkt me een meer realistisch optie. Bovendien ligt de snelheid niet alleen aan de ISP maar ook aan de beheerder van het TV/Radio netwerk, hoe moderner het netwerk, des te geschikter het is voor Kabel Internet.
Inderdaad onmogelijk. Aandelen Essent zijn niet te koop, want het bedrijf is nog steeds in handen van de overheid (gemeenten en provincies in het Essent-gebied). En die hebben laten weten binnenkort nog niet de aandelen te verkopen / Essent naar de beurs te brengen.
Pagina: 1