problemen met rabo telebankieren

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ok ik heb het volgende probleem. Sinds mijn upgrade naar IE 6.0 werkt mijn telebankieren niet meer.

Internet bankieren is lastiger en wil ik liever niet. Ik wil dus graag weer met dat offline progje gewoon de data ophalen, en versturen.

Het probleem is dus dat als ik het programma opstart er de bekende 'fout op pagina' melding komt te staan. Er moet echter een popup komen om mijn de kans te geven een code in te voeren. Erg vreemd allemaal.

Nu gaf de rabo helpdesk aan dat ik *.rabobank enz bij trusted sites moet zetten. Maar dit werkt niet.

Help please?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

je moet deze site bij trusted toevoegen:
https://*.rabobank.nl

succes

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bij mij moest ik ook nog cookies van dat domein (rabobank.nl) op 'Always Allow' zetten, toen pas werkte het...

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick
Op zaterdag 29 september 2001 11:39 schreef wildhagen het volgende:
Bij mij moest ik ook nog cookies van dat domein (rabobank.nl) op 'Always Allow' zetten, toen pas werkte het...
ok, ik heb gevonden waar. Maar als ik gewoon die zelfde url er neerzet pakt die hem niet?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zaterdag 29 september 2001 11:46 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

en waar doe ik dat? (vast domme vraag)
Tools, Internet Options, tabblad Privacy, Edit (onderaan), rabobank.nl intikken en dan op Allow klikken.

Volgens mij moet je de browser dan ook opnieuw starten, maar dat moet je ff proberen, weet ik niet zeker.

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick
ok, beetje vreemd. Maar ik heb het dus over telebankieren dat progje. Niet internet bankieren.

En daar opent hij dat progje van
C:\Program Files\Rabobank\Rt\rt.htm

dan heeft i toch nog niks te maken met dat telebankieren?

dan opent i hem al met 'fouten op pagina' ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

ow.... sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen, dan moet je mijn teksten als niet geschreven beschouwen...

Dan weet ik het niet, ik gebruik het al lang niet meer, dat Telebankieren. Internetbankieren is een stuk handiger :)

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick
Op zaterdag 29 september 2001 11:51 schreef wildhagen het volgende:
ow.... sorry, dan heb ik het verkeerd gelezen, dan moet je mijn teksten als niet geschreven beschouwen...

Dan weet ik het niet, ik gebruik het al lang niet meer, dat Telebankieren. Internetbankieren is een stuk handiger :)
toch bedankt! iemand anders?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Ik ken je probleem niet, maar het lijkt sterk op de problemen die ik eerder had toen ik van IE4 naar IE5 ging.

De helpdesk wist me destijds te vertellen dat de site nog niet geschikt was voor die versie en dat ze daar aan zouden werken als de nieuwe IE gemeengoed dreigde te worden. IE5 was toen beta.

Opera gebruiken was toen de oplossing ;)

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

hiero werkt het gewoon met IE6
Het enige wat je hoeft te doen is https://bankieren.rabobank.nl toevoegen aan de Trusted Sites/Zone en alles werkt weer naar behoren. De Rabobank zou zijn klanten hier op moeten attenderen, maar ze weten het waarschijnlijk zelf nog geen eens
:)

hmmz

Pagina: 1