Ik ben aan het twijfelen tussen de Zalman cnps 5000+, 5001-cu en de 5001-al.. Het grootste verschil tussen de 5000 en de 5001 is volgens mij de grootte.. Qua cooling presteren ze, voor zover ik heb gelezen, ongeveer even goed. Volgens de zalman site kunnen ze alle 3 tb's vanaf 1.5 ghz aan. Zal ik gewoon de goedkoopste nemen of is er iemand die 1 van de 3 sterk aanraadt?
Verwijderd
heyaaaaaa ik zou niks van zalman kopen,.Heb eens wat rondgesnuffeld maar echt goed zijn ze niet .
kijk eens op www.ocshop.nl voor een swiftech of een alpha koeler
kijk eens op www.ocshop.nl voor een swiftech of een alpha koeler
idd...
(opes had verkeerde image
)
jah zahlman zien e rwel tof uit..moet ik je zeggen, maar ze koelen van geen meter... die alpha's of swiftec zijn errug goed.. ik heb een silverado..maar leg nog op postkantoor
(opes had verkeerde image
jah zahlman zien e rwel tof uit..moet ik je zeggen, maar ze koelen van geen meter... die alpha's of swiftec zijn errug goed.. ik heb een silverado..maar leg nog op postkantoor
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
het hang er maar net van af of je gaat over clocken en of je een geluids productie van zo'n dikke 40 decibel in je kamer wilt hebben van bijvoorbeeld een zwiftec of een cak38 ofzo!
hier de dB levels 
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Die gare Zalmans zijn heeel stil, maar ze koelen waardeloos. Zie tomshardware.com!
Putting the bit in Biton since 1997
Verwijderd
taalcorrectie scheeltOp zondag 30 september 2001 02:47 schreef Hiro Shima het volgende:
de koperen gewoon doen, scheeld weer een graadje
de purist
Verwijderd
BULLSHIT, ik heb een zallman gold (waaier), en met gemodde kast met 2 8cm fans recht erop, houdt ie 'm koel genoeg voor mij hoor, plus dat ie nog eens muisstil is ook!Op zondag 30 september 2001 12:50 schreef p_m het volgende:
Die gare Zalmans zijn heeel stil, maar ze koelen waardeloos. Zie tomshardware.com!
Pagina: 1