Toon posts:

Go look inside!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo Tweakers.net'ers!

Wil je meehelpen met het bouwen van een nieuwe vette game? We hebben je hulp nodig, omdat het ons zelf aan inspiratie ontbreekt. Wij zijn Vexx Studios, een nieuw softwarebedrijf, en we zijn bezig met de game Split.Zone, maar we hebben geen ideeen meer voor de gameplay. We hebben natuurlijk wel een flink aantal ideeen, maar dit is een soort van marktonderzoek. Kijk maar eens naar de ideeen (Engels). Als je zelf goede ideeen heb, <a href="mailto:vexxstudios@vexxstudios.zzn.com">mail</a> ze dan, replies op deze topic worden niet echt snel beantwoord!

Vexx Studios - Where Does Your Imagination Want To Go Today?

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:13

bloody

0.000 KB!!

FILE NOT FOUND ERROR: Could not find the URL you are searching for...

Please verify the URL and try again.

50Megs.com
....

nope

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, maar de link 'Kijk' is een beetje stuk. Het adres is verkeerd.
Klik hier voor de goede pagina

Vexx Studios

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
Valt weinig te zien. Schaf eerst eens een domeinname & een server aan als je serieus genomen wilt worden (banners op een bedrijfspagina aaargh). Denk je trouwens dat ik m'n goeie ideeen zomaar door anderen ga laten uitwerken !?

Ik begin me trouwens af te vragen of jullie wel kunnen programmeren, want met HTML schijnen jullie zelfs nog moeite te hebben. Kijk maar eens op die Vexx homepage (die ik met moeite gevonden heb, na een 404 error). Echt zeer weinig links werken.

Echt pure crap, mede tweakers. Kijken heeft geen nut, want ik heb split.zone niet kunnen vinden.

Nou ja, wat was er eigenlijk anders te verwachten van een 'bedrijf' met zo'n van M$ geripte 'chant'.

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01 11:31
quote:

Gots ideas of yer own? Mail 'em! Why? Well, coz you'll help building a great game, and - if your idea is good enough to imply it in our game - you get yer name on our Special Thanks page! Tempting? We thought so.

Zozo, m'n naam op de bedankpagina. Daar heb je nog eens wat aan ;)

En die specs zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Wie ondersteunt er nu nog resoluties van 640x480x256, dat heeft toch niemand nodig. En de maximale kleurdiepte komt blijkbaar niet hoger te liggen dan 24-bits (ok, hoeft ook niet echt voor een RTS).

En het verhaal is ook weer de zoveelste remake van C&C. Als je met zo'n bedrijf een hit wilt maken moet het een vernieuwend & zeer verslavend spel maken. En dan het geluk hebben dat je een paar goeie recensies krijgt en mensen naar het spel op zoek gaan. Mijn advies: kappen met nog een game in het uitgekauwde RTS genre. Verzin eens iets nieuws.

Verwijderd

Topicstarter
Yo foser!

Ff een paar dingen:
  • <li>Vexx Studios is nog klein<li>Wij haten M$, daarom hebben we inderdaad hun slogan geript<li>En je moet op de goede pagina kijken: [url="http://www2.50megs.com/vexxstudios/splitzone/specs/usen.html"]http://www2.50megs.com/vexxstudios/splitzone/specs/usen.html[/url]

Verwijderd

he...no offense maar het ziet er allemaal een beetje cheesy uit...heel veel links op dat VexxWeb werken niet en de lay-out ziet er af en toe echt niet uit....als ik jullie was zou ik eerst wat aan jullie representatieviteit doen (jakkes..baggerwoort >:))...
just my humble opinion
en ik denk dat er in het RTS-gebeuren weinig meer valt te doen..behalve dan games zoals Warcraft 3.....RTS is uitgekauwd en je moet echt met iets vernieuwend komen wil je boven C&C (toch wel de standaard samen met Warcraft en StarCraft) uit komen...

en wat betreft dat volledig 3d...kijk eens naar Battlezone2 ..is 3d en RTS en adventure in een game...

BattleZone2 roels...

Verwijderd

volgens mij werkt het niet zo dat als je en spel hebt geprogrammeerd dat je gewoon naar de uitgever kan stappen en dat het dan uitgegeven wordt. spellen worden altijd in nauwe samenwerking tussen uitgever en softwarebedrijf gemaakt. zelfstandige softwarebedrijfjes hebben altijd vrij weinig kans volgens mij... en helemaal geen kans als je geen startkapitaal hebt zodat je idd in ieder geval een domeinnaam aan kunt schaffen (of een mooie site kunt laten maken)

enne.. over die foto op de klas3d site.. het lijkt me dat al jullie medewerkers daarin zitten :)

ohja.. leer engels :+

Verwijderd

Sorry hoor Vexx, maar 't komt allemaal wat amateuristisch over. En wat betreft het gebruikte engels: that don't impress me much (om miss Twain te citeren).
Pagina: 1