Toon posts:

VIA drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he,

ik heb een TBird 1400-133 FSB systeem met een Asus A7M266 moederbord, maar ben er achter gekomen dat je juist N I E T, de VIA drivers moet installeren, want als je dat wel doet is je systeem een hang-bak.

Ik had het eerst wel gedaan, maar crashte bij elke spel die ik opende (opengl), en ook bij sommige spellen, kreeg ik de alle-kleuren-van-de-regenboog-mode.

Groeten

Allemaal

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 00:04

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Euhhh ik wil niet vervelend doen maar de A7M is uitgerust met een AMD chipset en geen VIA. Als je een GeForce 2 hebt ga je toch ook geen radeon drivers installeren! |:(|:(

• Melvin15397
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:53
Je moederbord heeft ook geen via chipset, dus hoe kom op et idee om via drivers te installeren :?

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 29 september 2001 11:23 schreef EazyE het volgende:
ik heb een TBird 1400-133 FSB systeem met een Asus A7M266 moederbord, maar ben er achter gekomen dat je juist N I E T, de VIA drivers moet installeren, want als je dat wel doet is je systeem een hang-bak.
Da's ook vrij logisch, omdat de A7M een AMD761 chipset heeft :Z

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Hier stond onzin

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Helemaal onzin is het niet. De northbridge is van AMD, maar de southbridge is van Via. Installeer de AGP driver van AMD, maar de rest van de Via drivers kun je wel installeren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op zaterdag 29 september 2001 11:33 schreef Exirion het volgende:
Helemaal onzin is het niet. De northbridge is van AMD, maar de southbridge is van Via. Installeer de AGP driver van AMD, maar de rest van de Via drivers kun je wel installeren.
Inderdaad. Maar hij gaf aan problemen te hebben met z'n videocard (games crashen), dus daaruit kunnen we wel opmaken dat hij heeft geprobeerd AGP-drivers of gewoon het hele 4in1 pack van VIA te installeren, en dat was dus niet zo'n goed plan :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

haha lol!

Staan de via drivers soms op het cdtje die bij je mobo zat?
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op zaterdag 29 september 2001 12:47 schreef QuakeMASTER het volgende:
haha lol!

Staan de via drivers soms op het cdtje die bij je mobo zat?
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Denk et wel, die ASUS driverpacks zijn standaard... Gewoon zelfde CDtje voor 11 en 1 moederplankjes. Dus wel ff oplette welke drivers je nodig heb :)

Forget your fears...
...and want to know more...

Pagina: 1