Ik ga een nieuw systeem bijbouwen zoals jullie weten.. en ik wil graag mijn systeem bestanden en de rest scheiden van elkaar.. (of op een andere drive of partities maken..) wie kan mij helpen wat ik het beste kan doen en jah misschien ook vertellen wat voor een HD ik dan het beste kan nemen.. ik zat te denken voor de systeem bestanden aan een 10 GB HD.. en voor de rest een 20 >60 GB HD...
Geld speelt niet zo heel veel mee.. maar het gaat mij gewoon om wat het beste is.. ik weet dat 2 HD's je CPU tijd verlengt.. maar als dat beter is...????
Please help me
OOh jah systeem wordt : AMD thunderbird 1400 Mhz a7v266 MOBO, 512 DDR geheugen, geforce 2 MX 400 - 64 MB retail +tv out, brander.. >> oude pc 4x2x32 >>CDrom 52 x DVD (weet ik nog niet) geludskaart weet ik ook niet niet helemaal
msschien kunnen jullie wat tips aan mij geven?
Thanks!
Geld speelt niet zo heel veel mee.. maar het gaat mij gewoon om wat het beste is.. ik weet dat 2 HD's je CPU tijd verlengt.. maar als dat beter is...????
Please help me
OOh jah systeem wordt : AMD thunderbird 1400 Mhz a7v266 MOBO, 512 DDR geheugen, geforce 2 MX 400 - 64 MB retail +tv out, brander.. >> oude pc 4x2x32 >>CDrom 52 x DVD (weet ik nog niet) geludskaart weet ik ook niet niet helemaal
msschien kunnen jullie wat tips aan mij geven?
Thanks!