Als ik de kloksnelheid van mijn Geforce verhoog (geheugen en GPU) dan word hij alleenmaar veel trager en haal ik zeker 250 points minder in 3d Mark 2000
Hmmz, weet je zeker dat je hem niet te vet klokt ?.. , ik heb 1 keer een puntendaling gezien op een leadtek gf2 mx(64 ddr) , asl je echt teveel mhz deed , geen fouten in beeld(artifacts), maar wel 8teruitgang
Probeer ook een beetje goede verhoudingen , doe eerst eens 200core/(200/190mem).. als ie dan al niet vooruit gaat , dan weet ik het ook niet meer
Op zaterdag 29 september 2001 11:17 schreef Dramamaster het volgende:
kheb het met dat megeleverde tweak utiltje gedaan en heb maar iets van 5 Mhz erbij gedaan (dat moet toch niet teveel zijn of wel)
Probeer een andere tweak utillity eens ?.. , want het lijkt mij niet dat de hardware gelijk al flipt met 5 mhz erbij
Op zondag 30 september 2001 09:52 schreef ExiRana het volgende:
Nou, dan klok je hem toch weer terug?
lijkt me de oplossing. Maar je kan ook iets verder gaan en dan kijken wat die doet. Maar ik zou hem iets terug zetten, aangezien j ehem waarschijnlijk te hoog hebt staan, of je hebt niet de goede verhouding. Al zou dat niet uit moeten maken eigenlijk.
| I've got permission to color outside the lines |