Dit keyboard bestaat toch al een tijdje 
Ik had verwacht dat wel meerde mensen dit keyboard hebben/hadden
Ik had verwacht dat wel meerde mensen dit keyboard hebben/hadden
ik heb het internet keyboard en ik vind het niet waard om nu die navigator aan te schaffen,
maar bij die optical cordless dektop zit ook zo'n soort keyboard en die is toch wel fijn
maar bij die optical cordless dektop zit ook zo'n soort keyboard en die is toch wel fijn
Deze had ik ook wel willen hebben, ik heb nu de Cordless desktop iTouch.
Wel lekker maar ik had beter die 1œ maand kunnen wachten.
Wel lekker maar ik had beter die 1œ maand kunnen wachten.
ik heb em en vind em echt super.. ding is heel erg plat, de polssteun is eigenlijk niet meer nodig. Ook dat blauwe vlak bovenin is superhandig, kan je nl winamp mee bedienen
Ook al de koppelingen direct naar sites zijn errug handig
Ook al de koppelingen direct naar sites zijn errug handig
Verwijderd
Ik heb hem vandaag gehaald, maar er duikt meteen een probleem op. Het keyboard is prima, maar mijn muis doet erg vreemd na het installeren van de bijgeleverde iTouch software.
Mijn muis cursor beweegt af en toe normaal, maar het vaak gaat hij ineens traag of zelfs supersnel. Weet iemand hoe dit komt?
Mijn muis cursor beweegt af en toe normaal, maar het vaak gaat hij ineens traag of zelfs supersnel. Weet iemand hoe dit komt?
Bij mij ging ik ook een Logitech mouseman ofzo installeren terwijl er toch echt een MS Intellimouse aan de PS/2 hangtOp woensdag 03 oktober 2001 15:12 schreef Vertex het volgende:
Ik heb hem vandaag gehaald, maar er duikt meteen een probleem op. Het keyboard is prima, maar mijn muis doet erg vreemd na het installeren van de bijgeleverde iTouch software.
Gewoon ff de muisdriver opnieuw installeren en bij mij was alles weer goed
Ik heb er ook 1. Ik vind het een fijn keyboardje.
Verwijderd
Heb jij dezelfde problemen gehad? Ik heb overigens een Logitech Pilot+ (USB) met de laatste mouseware (v9.41), je zou dan mogen verwachten dat dit geen problemen oplevert.Pollewob :
Gewoon ff de muisdriver opnieuw installeren en bij mij was alles weer goed
Mouseware opnieuw installeren hielp niets, iemand nog andere suggesties? Het zou jammer zijn als dit probleem alleen te verhelpen is door iTouch niet te installeren, het keyboard zou een hoop functionaliteit verliezen.
Verwijderd
Ik heb hem ook.
Heeel fijn keyboard!!
De toetsen zijn lekker zacht.
Alleen vingerafdruk gevoelig, je moet er vaak met een doekje overheen!
De extra toetsen zijn handig, maar ik gebruik ze ook niet allemaal.
Dit keyboard is een aanrader, ik gebruik hem nu 2 maanden en ben er nog steeds erg blij mee
Heeel fijn keyboard!!
De toetsen zijn lekker zacht.
Alleen vingerafdruk gevoelig, je moet er vaak met een doekje overheen!
De extra toetsen zijn handig, maar ik gebruik ze ook niet allemaal.
Dit keyboard is een aanrader, ik gebruik hem nu 2 maanden en ben er nog steeds erg blij mee
Verwijderd

Ik ben echt blij met dit plankje, tig keer relaxter dan Microsoft Natural Pro, daar zaten bugs in als ik smileys ging maken (serieus)
De toetsen gaan lekker licht en maken een mooi geluid
Ik haal er 350 aanslagen per minuut mee
en heb je ook nog een pricewatch linkje voor * HunterPro ?Op vrijdag 29 maart 2002 16:12 schreef Sinterklaas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben echt blij met dit plankje, tig keer relaxter dan Microsoft Natural Pro, daar zaten bugs in als ik smileys ging maken (serieus)
Verwijderd
Ehm, kan je die zelf niet zoeken?Op vrijdag 29 maart 2002 16:27 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
en heb je ook nog een pricewatch linkje voor /me ?
Wow, mooie pics zegOp vrijdag 29 maart 2002 16:12 schreef Sinterklaas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.tweakers.net/pricewatch/19620Op vrijdag 29 maart 2002 16:27 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
en heb je ook nog een pricewatch linkje voor * Laurent ?
dank jeOp vrijdag 29 maart 2002 16:47 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Wow, mooie pics zeg.
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/19620
sint: ik ben lui
Dicht. Dit topic is een half jaar oud en wordt omhoog gekicked met "deze heb ik ook is heel fijn."
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()