Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Sorry Ralph. Ik lees je verhalen net als je uitgebreide reacties altijd graag en ik geef je ook graag een puntje er bovenop, maar deze keer niet van mij. Je reactie is overigens absoluut geen troll, maar meer waard dan 0 is deze niet want hij voegt deze keer nix toe. M.a.w. een typische nul reactie.
Voor het omzetten van tags zullen we moeten wachten op de PM. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als je een persoon bent die hecht aan kwaliteit en een goede naam, zoals ik je inschat aan je stukjes en je reacties, dat een beoordeling troll je irriteert.
Overigens weet je zelf ook wel dat dit geen reactie is die hoge dan maximnaal 1 moet komen en daarom verbaast het me dat je hem op twee hebt ingezet. Ik weet het, je doet het standaard, en vaak terecht, maar bij deze is het behoorlijk arbitrair nietwaar?
Voor het omzetten van tags zullen we moeten wachten op de PM. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als je een persoon bent die hecht aan kwaliteit en een goede naam, zoals ik je inschat aan je stukjes en je reacties, dat een beoordeling troll je irriteert.
Overigens weet je zelf ook wel dat dit geen reactie is die hoge dan maximnaal 1 moet komen en daarom verbaast het me dat je hem op twee hebt ingezet. Ik weet het, je doet het standaard, en vaak terecht, maar bij deze is het behoorlijk arbitrair nietwaar?
ThanksOp zaterdag 29 september 2001 11:17 schreef KexDaFlex het volgende:
Sorry Ralph. Ik lees je verhalen net als je uitgebreide reacties altijd graag en ik geef je ook graag een puntje er bovenop, maar deze keer niet van mij. Je reactie is overigens absoluut geen troll, maar meer waard dan 0 is deze niet want hij voegt deze keer nix toe. M.a.w. een typische nul reactie.
Inderdaad, ik hecht meer waarden aan de tag dan aan de punten. Zo weet je ook dat ik niet op +3 of +4 wil blijven staan als de reactie niet meer waard is dan een +2 grappig!Voor het omzetten van tags zullen we moeten wachten op de PM. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat als je een persoon bent die hecht aan kwaliteit en een goede naam, zoals ik je inschat aan je stukjes en je reacties, dat een beoordeling troll je irriteert.
Met dat laatste heb je in feite gelijk. Maar het is zo'n automatisme geworden om reacties direct op +2 in te zetten dat...Overigens weet je zelf ook wel dat dit geen reactie is die hoge dan maximnaal 1 moet komen en daarom verbaast het me dat je hem op twee hebt ingezet. Ik weet het, je doet het standaard, en vaak terecht, maar bij deze is het behoorlijk arbitrair nietwaar?
Ach ja, laten we maar op de PM wachten.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.